100% of niet... Mensen moeten op een normale manier kunnen communiceren, kan dit niet? Politie erbij halen en melding doen over dreigementen. Als hij dan ooit je kat iets aandoet is dit een soort van moord met voorbedachte raden
.Ze gaan je natuurlijk niet zo serieus nemen maar daar moet je je niets van aantrekken..
En die zever over katten binnen houden mag eigenlijk ook best wel stoppen..
Ts heeft al meerdere keren vermeld dat ze alles gaat doen om haar katten uit de buur zijn tuin te houden.
Ik vind het erg netjes van jou ts dat je aan de buren gaat vragen of ze last van de katten hebben. Hier bij ons in straat zitten vaak katten gewoon in je huis binnen. We hebben zo wat 100 katten hier lopen en dan ga je de overlast ook echt niet melden aan de buren. Je jaagt de kat op een VRIENDELIJKE manier buiten... Kat kan er niet aan doen dat het baasje haar op straat laten loslopen.
En daarbij nog.. als heel de buurt het oke vind dat je katten buiten lopen en de buurman wilt geen kat in zijn tuin, kan de buurman niet anders dan zijn tuin katproof maken want jou katten zijn vast niet de enige die in straat los lopen
En kan je buurman je katten ook niets doen
Nou, ik heb er 3 en die komen heerlijk buiten en piesen en poepen in eigen tuin! Heel bijzonder maar echt waar! Tot ergernis van mijn man!
Maar zou mijn buurman er last van hebben dan heb ik graag dat hij dat meldt, dat heb ik hem ook gezegd. Iemand hoeft niet gelijk zo uit zijn slof te schieten, lijkt mij. Maar als een kat door iemand zijn tuin loopt, daar kan ik nou werkelijk niet mee zitten. Er lopen hier ook vossen, marters enz. door de tuin.