nathalie_v schreef:Die fietser had desnoots even terug kunnen fietsen en blijven fietsten (hoeft dan echt niet stil te gaan staan, als ze maar in m'n buurt blijft zodat zij van kyra af is en ik haar weer terug heb)
@peugotje wat voor een kruising/ras is je pup?
@luve_rozes dankjewel voor je goede verwoording! natuurlijk snap ik dat niet iedereen honden graag ziet, maar de vrouw was er (naar mijn inzicht..) nou niet doodsbang van.. ze fietste op het zelfde tempo (normaal tempo) door. als ze echt bang was ging ze naar mijn mening heel hard fietsen
had gekunt ja maar als jij in paniek zal zijn dan sta je er ook niet bij stil om terug te fietsten..
als je eenmaal in paniek ben dan doet een mens maar ook zker dieren onvoorstelbare dingen.
ik zal ook zo reageren hoor als t mijn hond had geweest maar als je het van hun kant ga bekijken is het wel deels van logiess
)
zeker een musketon haak is wel stevig (al kan alles slijten, maar dan moet er wel druk op komen te staan)
maar ja, hoeveel honden lopen er wel niet perfect mee aan de riem, maar peren m zodra ze los zijn....
)
zo'n een lijn. maar dan oranje!