.Ik denk dat het veel scheelt als je haar gewoon 'firm' hanteert zeg maar (twijfelgedrag gebruiken ze om van je weg te komen

Hoe vaker ze weg kan schieten hoe moeilijker en enger het voor haar (en voor jullie misschien ook wel een beetje) wordt misschien. Als je gewoon hup pakt, plop erin, klaar en na-knuffelen..
Wat ik doe als ik zoals hierboven gezegd de bak gebruik is, met je linkerhand; pink en ringvinger onder de onderkaak houden, middelvinger op de wang, en dan wijsvinger en duim op het achterhoofd. Zo kan je nl haar hoofd hoog krijgen als ze in haar wam duikt, en tegenhouden als ze weg wil trekken.
Wat je ook kan doen > konijn bij iemand op schoot, tegen je aanhouden en met je arm genoeg tegendruk geven voor de zijkant van knijn, desnoods nekvel gebruiken, en dat jij dan de greep van hierboven toepast met de ene en met de andere het spuitje..
Dan kan je 1 spuitje in 2 keer naar binnen werken, sneller klaar, sneller stress klaar voor knijn
Het is altijd een beetje zoeken en handigheid krijgen hoor, en ik weet uit ervaring dat ik het met mijn voedster ook een stuk lastiger heb dan mijn exram. Maar de voedster zou ik al niet eens proberen om op schoot meds te geven, die krabt mijn schoot direct open
Ik weet niet of ze bij jouw gedroogd bruin brood krijgen en of ze het héél vies vind.. Hier doe ik de pijnstiller altijd op een stuk brood (grote pinknagel) en dat gaat hup vrijwillig naar binnen! Maar ja, de AB is niet smakelijk te krijgen denk ik

Hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is