Jemig er zijn hier een stel kauwen zich ontzettend druk aan het maken, wat een gekrijs zeg. Mijn kat zich maar te klapperen met zijn bekkie want ze zitten steeds in de tuin, maar hij komt toch nooit buiten dus om hem hoeven ze zich geen zorgen te maken. Ben al even buiten aan het kijken geweest, maar kan niet ergens een jonge kauw zien zitten ofzo, maar de volwassenen maken zich vreselijk druk. Hoop dat als er ergens een jong zit dat ie zich redt want er zitten megaveel katten hier in de wijk.
geerke
Geplaatst: 13-06-11 13:45
nou als ik hier een jong vogeltje op de grond zie zet ik hem hoog in een boom hoor...met 6 honden is het echt een bon-bonsje
Twiggy2008
Geplaatst: 13-06-11 13:56
Gisteren op stal kwam er een meisje naar me toe met een jong musje. Die was uit zijn nest gevallen (het stikt bij ons op stal van de jonge mussen en jonge zwaluwen). Dus ik heb haar maar verteld om het musje weer terug in de stallen te zetten. Papa en mama mus vinden hun baby vanzelf weerl. En ja hoor, de ouders vonden hun kind binnen no time. Gelukkig geen stalkatten bij ons, wel twee honden, maar die zitten eigenlijk alleen maar buiten op het erf en niet in de stallen zelf.