Meet Mimi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 21:42

Wat heb je dat mooi gezegd Sparretje, Mimi is idd zo vrolijk en blij en loopt de hele dag achter me aan om te kijken wat ik aan het doen ben. We zijn zo blij met haar <3
En ik ben zo blij dat mijn gevoel voor haar naast de liefde voor Roc kan bestaan, want daar was ik een beetje bang voor.Ik dacht dat alle honden zwemmen leuk vonden?

Sallandval, de douche vindt ze niets, maar dat zwemmen dat vond ze eigenlijk meteen erg gaaf en ik sta altijd weer verbaasd dat honden meteen weten te zwemmen. Ik moest nog flink oppassen ook want ze ging nog hard ook :D

Ik wil nu binnenkort een soortement hondenrugzakje kopen en het aandurven naar het meertje te gaan waar ik met Roc zo vaak geweest ben... Ik heb het al gezien en haar ook al in het rugzakje gedaan en ook dat vond ze geweldig <3 Als ze dan moe is, kan ze uitrusten in het rugzakje :) Dus wie weet over een tijdje een topicje met mooie natuurfotos :)

A_nita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 23:43

Goed idee As!
Dat vindt ze vast heel leuk. Ook handig dat ze in een rugzakje past ;)
Onze hond durft niet te zwemmen, maar ze is wel gek op water :D

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 01:58

Whahhah een hondenrugzak hoe verzinnen ze het :')
Ben benieuwd naar de nieuwe foto´s in de natuur en die rugzak natuurlijk.

amyz

Re: Meet Mimi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:52

Niks geks hoor, hond in rugzak, wij deden dat met Nouz als pup ook (dus een goeie 12 jaar geleden) alleen dan in mijn Donald Duck-rugtas :D Nouz vond t ook altijd zo schitterend, vooral als ik dan ging fietsen ofzo. Dan ging dat koppie in de wind, genieten was dat voor dr! Net als mee in de auto of mee op t bootje.. Ze hield van de wind door dr haren :j

Verbaast me iig niks dat Mimi t ook geweldig vindt :D

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 11:23

rocymax schreef:
Wat heb je dat mooi gezegd Sparretje, Mimi is idd zo vrolijk en blij en loopt de hele dag achter me aan om te kijken wat ik aan het doen ben. We zijn zo blij met haar <3
En ik ben zo blij dat mijn gevoel voor haar naast de liefde voor Roc kan bestaan, want daar was ik een beetje bang voor.Ik dacht dat alle honden zwemmen leuk vonden?

Sallandval, de douche vindt ze niets, maar dat zwemmen dat vond ze eigenlijk meteen erg gaaf en ik sta altijd weer verbaasd dat honden meteen weten te zwemmen. Ik moest nog flink oppassen ook want ze ging nog hard ook :D

Ik wil nu binnenkort een soortement hondenrugzakje kopen en het aandurven naar het meertje te gaan waar ik met Roc zo vaak geweest ben... Ik heb het al gezien en haar ook al in het rugzakje gedaan en ook dat vond ze geweldig <3 Als ze dan moe is, kan ze uitrusten in het rugzakje :) Dus wie weet over een tijdje een topicje met mooie natuurfotos :)

Nou de onze vinden het wel leuk maar kunnen het niet echt. Eéntje kan een heel klein beetje zwemmen als het moet maar die bullen zijn een beetje topzwaar denk ik.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 14:48

Anita, ja handig he?? Ik vind het ook een heel leuk gezicht, als ik het gekocht heb zal ik fotos maken.
Ik heb al een foto dt ze in mijn strandtas zit, vond ze ook gaaf, Mimi vindt tot nu toe alles leuk :D
Hahhaha Bren,ik had er ook nog nooit van gehoord, Monique zei het tegen me, ik wist niet wat ik hoorde maar het is wel lekker makkelijk voor als we een lang stuk gaan lopen want zo lang kan Mimi natuurlijk niet :) Ik stopte Mimi erin om te passen en ze bleef gewoon prinsheerlijk zitten :D
Amy, ja geweldig he, dus ook op de fiets, dat kan ik ook nog proberen :P
Sallandval, jammer dat je honden topzwaar zijn, het is zo lekker zwemmen, nu moet ik wel zeggen dat ik zelf ook altijd helemaal het water inga dus ook ga zwemmen dat maakt het voor de hond misschien makkelijker :D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 16:39

Pfft zo ging onze vorige hond, Bobtail met een pak haar, ook eens vrolijk de zee in achter de bal aan.. Paps zag ineens dat lijf steeds verder zinken, die is er met kleren en al achteraan gegaan.. Natte haar bleek zó zwaar te worden dat t de hond naar de bodem trok :oo

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 22:00

Jeetje Amy dat is ook enorm schrikken. Gelukkig dat je paps er snel achterheen dook :j

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 22:04

Och, die heeft wel vaker wat opgevist.. Op de een of andere manier is ie altijd daar waar hulp nodig is en koelbloedig als hij is.. Hij heeft op Ibiza wel kindjes van de bodem van t zwembad gehaald, had de lifeguard niet eens gezien..

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 02:08

Oh gelukkig wist jij het ook niet As.
Whahhahha zie je al fietsen met Mimi in de rugtas _O-
En de wind door haar haren.

Jakkie amyz wat een verhalen.
Jouw vader is een echte held.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-11 20:12

Hihihi Bren, ik zie mezelf ook al fietsen :D

shanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:56

Kun je de foto van Mimi in de strandtas niet vast even plaatsen, lijkt me heel grappig! Fijn dat jullie zo genieten van Mimi!! Dat doet toch niets af aan je gevoel voor Roc en Max, gelukkig maar....!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 11:35

Ok Lida, hier dan de fotos , ik heb ze niet geplaatst omdat ze precies de andere kant op keek :)

Afbeelding

Afbeelding

Is ze niet grappig :D

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 11:54

Whahhhhhhaaaaaaaa _O- _O-

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 11:56

:D

Toch jammer, heb ook zulk soort foto's van Nouz maar die staan op de externe harde schijf van de ''vaste'' computer en dat hele zaakie staat weer in de opslag..

Geweldig iig :D

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 12:36

Wat is het toch een schatje! <3 <3 <3

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 13:57

<3 <3

Die is leuk!

shanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:01

Leuke foto's, wat een schatje is het toch !!!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 15:30

Bren, grappig he :D
Amy, zoek snel de fotos van Nouz, ik wil ook genieten, maak anders een leuk topicje aan van Nouz, ze was zo leuk en bijzonder :)
Mickeyenvici, snap je nu dat ik haar niet wil ruilen tegen de bassiedaas?? :') ze is veels te lief <3
Dankje Talsha, gaat het goed nu met Donna?? *D
Lida, als ik het echte rugzakje heb maak ik weer nieuwe fotos 8-) Maar Mimi vindt alles goed :D

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:37

Donna mag weer iets meer. Ze mag alleen absoluut niet springen de komende maand. Helaas is ze het daar niet helemaal mee eens en ik een onoplettend moment van mij zie ik haar weer ergens op/over heen springen. Ze heeft een ontsteking in het gewricht en de DA hoopt dat het zo heelt. Zo niet bestaat de kans dat het chronisch wordt en zal ze een gewrichtsinjectie krijgen. Maar vooals nog heb ik goede hoop :)

Ben benieuwd naar foto's in een rugzak! :D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 17:13

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 18:09

Ja ik snap het nu! Everybody loves Mimi! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 20:22

Ik ben blij dat het goed gaat met Donna. Ze is zo'n mooie hond!! Het zal idd wel moeilijk zijn om haar niet te veel laten rennen en springen. Laten we maar hopen dat het niet chronisch wordt :)
Amy, leuk topic heb je aangemaakt :j Nouz was een schatje en heel bijzonder :) Veel plezier ook morgen :D
Dankjewel MickeyenVici <3