laResidence schreef:AAARRGGHHHH van dit soort topics krijg ik rooie vlekken.
Wat voor DA beweert er in vredesnaam dat een pup van 12 weken HD heeft??? Echt onzin hoor.
Ik vind het goed van je Kady1 dat je die mensen het geld hebt terug gegeven, scheelt je een hoop gezeur en is het beste voor de pup. Maar als fokker ben je zéker niet zomaar verplicht om een pupkoper in een geval als dit zijn geld terug te geven. Dan zal toch eerst vastgesteld moeten worden dat er idd sprake is van een aangeboren/erfelijk gebrek. Mensen denken dat een pup kopen met garantie betekent dat de fokker evt. problemen voor je oplost of altijd bereid is om een pup terug te nemen. Zou een mooie boel worden toch?
Tenslotte nog dit: heb een paar keer de term "groeipijn" gelezen in de reacties. Wat in de volksmond met groeipijn wordt aangeduid heeft helemaal niks te maken met een groeispurt o.i.d. van een pup.
Google is je vriend.
Ik hoop dat je gauw een heel liefdevol thuis vindt voor de pup.
Waarom zou je als fokker een pup niet terug nemen? Ik was helemaal gek van mijn pups en sliep er de eerste week bij. Je bent 10 weken alles aan het doen om ze op te laten groeien . Je wil toch niet dat je pup in de handel komt omdat jij hem niet terug neemt?
Nou ik teken helemaal niets!!!
Ik vroeg hem naar de ontworming en ook die had ze niet meer gehad
Waarom??? Daar had hij geen reden voor, maar ik vertelde hem wel dat ik dat bedrag van het aankoopbedrag afhaalde. Hij was het daar niet mee eens, want hij had ook onkosten gemaakt. Wat dan??? Die zak voer
Hopelijk vind je pupje een lief, goed baasje!