svdijk schreef:even een stipje hier, ben heel benieuwd hoe het met Piep is afgelopen.
hopelijk is hij gewoon verdwaald, en ligt ie nu thuis dolgelukkig bij z'n personeel op schoot.
Ik ook
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
,ben benieuwd hoe het met het katje gaat ,mijn complimenten voor jou hoor,dat je je zo inzet voor dat dier
,
) kat overal aangemeld, had geen chip, alles afgezocht maar geen baasje te vinden. dit is nu al meer dan een jaar mijn lieve katje
en 1 jong hebben we gehouden, de andere 2 zijn bij mijn zus nu ook bijna een jaar!! maaikedd schreef:Dit is zeker weten geen schildpap, die van mij heeft ook zo'n kleur vacht en id een rode cijper. Hopelijk wordt de eigenaar snel gevonden, want de lijkt me wel een erg lief beestje.
kan bijna niet anders.
die had ik ook binnen gehaald
cissy schreef:En gezien de kleur is Piep een meisje!kan bijna niet anders.
Waarom al adopteren? misschien is er gewoon nog iemand op zoek naar Piep maar heeft nog niet alle instanties ingelicht, ik vind het nog wat vroeg voor adoptie als het mijn kat zou zijn....
. Magrathea schreef:cissy schreef:En gezien de kleur is Piep een meisje!kan bijna niet anders.
Waarom al adopteren? misschien is er gewoon nog iemand op zoek naar Piep maar heeft nog niet alle instanties ingelicht, ik vind het nog wat vroeg voor adoptie als het mijn kat zou zijn....
Hooww, als je mijn linkje terug kijkt zie je dat het vrij vaak voorkomt dat door een genetisch foutje een man ook een driekleur kan zijn
Uiteindelijk is de buurman met hem naar de DA gegaan, hij bleek echt ver van huis te zijn, en een gigantische tumor te hebben.