Is geen aanval hoor Maar we hebben het er net over gehad op school dat zoveel mensen syrische hamsters, goudhamsters noemen
R0oszs
Geplaatst: 02-06-11 23:16
hee Wat leuk! Veel plezier met ze
Elin_
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-11 23:19
saskiakefie schreef:
Oeh succes Elin!
Dankje Er komt zowieso een heel groot terrarium of aquarium En 2 style om in te richten kan ik elke 2 maanden of elke maand bij eeen mega schoonmaakbeurt (elke keer verschoon ik zowieso, maar ook bij de paarden doe ik dat en ook op mijn kamer , eens in de zoveel tijd gooi ik alles om. Bijv. bed aan de andere kant van mijn kamer in het geval van mijn kamer of bijv. dekens op een andere plek enzo in geval van stal schoonmaak) en dat doe ik dus ook dan met het aquarium
Vriendin haar zus heeft ook voor haar eigen terrariums achtergrond plaat gemaakt met allemaal nep rotsen etc en zowiest wil ik ook ,maar dan met soort hout.. en dan in de dierenzaak hadden ze een soort hout hakkers huisje en dan wil ik dus een houthakkershamster uit de alpen style maken
saskiakefie
Geplaatst: 02-06-11 23:20
WinSel schreef:
Is geen aanval hoor Maar we hebben het er net over gehad op school dat zoveel mensen syrische hamsters, goudhamsters noemen
Het voelde ook niet als aanval, maar kan wel begrijpen dat het irritant over kan komen, dus mij oprechte excuses want ik zeg het niet meer
Ja zeker ! Meerdere! Ben nu opzoek naar een aquarium/terrarium van min . 80 x 50 x50 (word namelijk zowiseo syrtje) enn nog een terrarium of aquarium van min. 100x50x50 Dus mocht je die hebben .. pb me gauw!