Kater of poes, reu of teefje??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kater of poes, reu of teefje??

Samen met een shiz tzu teefje zou ik kiezen;
3 (2%)
1. Een poes
12 (10%)
2. Een kater
9 (7%)
3. Welk ras
2 (1%)
4. ragdoll
4 (3%)
5. maine coon
8 (6%)
6. noorse boskat
7 (5%)
7. heilige birmaan
2 (1%)
8. british longhair
2 (1%)
9. Een reu
20 (16%)
10. Een teef
17 (14%)
11 Welk ras
2 (1%)
12. Nog een shiz tzu
12 (10%)
13. Een bolognezer
7 (5%)
14. Een maltezer
9 (7%)
15. Iets totaal anders want.....
4 (3%)

Totaal aantal stemmen: 120

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 02:23

GamblersCup schreef:
Zo, ben weg hier. Ik word altijd zo moe van dit soort mensen. Ik heb ook geen zin in discussies, ik dacht dat mensen inmiddels wel een béétje over dieren geleerd hebben, zich erin verdiepen, en het beste voor zouden hebben voor de beestjes.
Jammer, vooral voor de dieren in kwestie.

Vind het bijzonder knap dat jij door één topic kan zien of de TS wel goed of niet goed voor haar dieren is.
Ik ken de TS persoonlijk en kan je vertellen dat ik geen mens ken die zo bezorgt en liefdevol met haar dier omgaat als de TS.
Vandaar dat ze ook dit topic heeft geopent ze wil nl het beste voor haar hondje :)*
Maarja door jouw kijk op mensen die je niet kent en ze persoonlijk aan te gaan vallen blijkt het al wie we hier voor ons hebben.
Misschien de volgende keer even goed nadenken voordat je iets opschrijft want dit siert je echt niet.
Kan me ook voorstellen dat je moe word want met zo´n denkwijze over personen die je niet kent is erg vermoeiend.
Ben blij dat dit topic nu gewoon rustig verder kan zonder jou +:)+ .

As een hele dikke knuffel voor jou en Mimi :*
Laat je niet gek maken door dit soort opmerkingen, je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd
Ik ken je en weet wie je bent netzo als jij zelf :j .

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 11:04

rocymax schreef:
Dankjullie dat jullie toch nog reageren :) Zoveel goed bedoelde raad en adviezen kan ik niet zomaar door 1 persoon over mijn kant laten gaan.
Ik blijf katten heel erg leuk vinden, maar denk dat het toch het beste is om voor een hondje te gaan. Als ik ooit een kat wil kan ik die er altijd nog bij doen en dan ook 2 tegelijk :D
Ik heb ook goed over reu of teef nagedacht. Eigenlijk heb ik ook altijd alleen maar mannetjes gehad :) En ik hoor van verschillende mensen dat teven altijd met elkaar vechten of willen vechten (uitzonderingen daargelaten) dus wordt het een reu.
Mensen die nog een kijkje willen nemen hoe mimi eruitziet, topicje staat in onderschrift :D

Waarom twee? :) Het kan goed gaan, maar ook helemaal niet. Want, katten zijn solitaire dieren. :)

Het lijkt me slim goed na te denken of je wel twee katten wilt. En zo ja, welke.

Edit: Ik denk dat dat wel goed komt. Je klinkt niet als iemand die overhaast beslissingen neemt.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 20:56

Bedankt voor de reacties en een dikke kus voor de mensen die me hebben willen verdedigen <3
Wat het hondje betreft, de tijd zal het leren, wanneer er een ander hondje bijkomt :D