Bezoekje aan Beans, Golden die 4 maanden vermist was!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:18

Wat leuk om dit even terug te lezen. Heb Niek, de eigenaresse van beans, nog wel eens ontmoet in enschede en hoor dat het heel goed gaat met Beans. Mooi zo dit forum en alle behulpzame mensen. Groeten aan alle die ik heb gesproken in de lange tijd dat beany weg was. Bob

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 21:20

group1850 schreef:
Wat leuk om dit even terug te lezen. Heb Niek, de eigenaresse van beans, nog wel eens ontmoet in enschede en hoor dat het heel goed gaat met Beans. Mooi zo dit forum en alle behulpzame mensen. Groeten aan alle die ik heb gesproken in de lange tijd dat beany weg was. Bob

Groeten terug Bob!
heb je niet in real live ontmoet maar wel via topic van Beans! ;)

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 08:01

Hoe gaat het nu met Beans?

Een jaar terug waren vele van ons erg met de vermiste Beans bezig.

Beans was bang voor vuurwerk en ontsnapte.

Nu een jaar later, net na het oud en nieuw moest ik toch weer aan Beans denken.

Hoe is het nu en is Beans de jaarwisseling goed doorgekomen?

jentel

Re: Bezoekje aan Beans, Golden die 4 maanden vermist was!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 12:12

heb geen idee! ben er wel geweest nadat beans weer thuis was maar heb nu al enige tijd geen contact meer.
h
Hoop dat Niek nog eens bokt naleest.. haha

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 21:56

Hier een berichtje van Niek voor de bokkers die graag willen weten hoe het met Beans is!!
Haihai Heidi!

Nou, het gaat echt veeeeeel beter met haar! Sinds 14 april is ze weer thuis, haar avonturen hebben haar veel sterker, zekerder gemaakt. Het lijkt net of Beany beter weet waar ze zelf toe in staat is, minder onzeker. Toen zij 8 weken weg was, had ik een ShihTzu pup gekocht van een kennis, ik vond het zo verschrikkelijk stil in huis. Hij heet Bernie. Vanaf dat Beans terug is zijn ze de beste vriendjes, heel gek met elkaar. Op Koninginnedag werd Beans loops, eind juli is ze gecastreerd, haar baarmoeder was net een rotte peer. Sinds de operatie is ze nog veel beter te pas, twee dagen na de op kon ze opeens galopperen, terwijl ze dat nog nooit had gedaan. Sinds een maand of wat durft ze ook te zwemmen (daarvoor was ze best bang voor water, niet echt golden gedrag zeg maar). Met het vuurwerk was ze aan de medicatie, maar wel weer heel onzeker. Had haar die weken wel steeds aan een (longeer) lijn. Vandaag had ik haar en Bernie en twee honden van mn broer weer mee naar het bos en de vennetjes, ze genieten volop. Is ook leuk met zo'n heel roedel . Beans en Bernie begroeten alle andere honden als potentieel (speel) vriendje, alleen opdringerige reuen die hun neus niet onder haar staart vandaan willen halen krijgen een gevaarlijk gebrom te horen. Logisch toch. Beans is een lieve hond met een hele verkeerde start, zonder deze start was ze waarschijnlijk een veel 'gemakkelijkere' hond geworden. Maakt ons niet uit, ze doet het goed genoeg!
De allerbeste wensen aan alle bokters, in het bijzonder aan allen die geholpen hebben met flyeren, zoeken, steunen etc om Beany thuis te krijgen. Tis maar mooi gelukt dankzij iedereen's hulp!
Groetjes,
Niek

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:02

Wat fijn! Heerlijk dat het zo goed gaat met Beans, een geluk bij een ongeluk dat haar gedrag ook zekerder is geworden. Ik ben enorm blij voor Beans en haar baasje! :j

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 05:42

Mooi nieuws om te lezen! Geniet maar lekker van elkaar :j

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 06:58

Fijn om te lezen dat het steeds beter met haar gaat. Leuk om te horen dat ze steeds stabieler en zekerder wordt. Vuurwerk is nu gelukkig voor een jaar weer achter de rug.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 08:00

:D Kijk dit is toch heel leuk om te lezen.

Dank je wel voor je up date :j