Roc en Max, weer samen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 19:52

Nog veel sterkte!

Fijn dat je weer een nieuw hondje hebt. Hoe groot het verdriet ook is, een nieuw hondje kan echt helpen.
Ga je ook nog een grote hond kopen?

Anoniem

Re: Roc en Max, weer samen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:03

Dat denk ik ook! Mini is wel erg schattig, hihi! Ontzettend lief van je man. Zoals al gezegd wordt zal 'ie Max of Roc nooit vervangen, maar neemt in ieder geval een beetje stilte uit huis weg en geeft je misschien weer wat houvast :)

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:52

het is wel een heel schattig hondje.
en je zal ook voor dit hondje liefde gaan voelen.
maar hij zal maxi en roc nooit vervangen.
hij krijgt gewoon een ander plekje in je hart.
veel sterkte en veel plezier met je nieuwe hondje

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 21:58

Eline, dankjewel, het is trouwens een zij hoor, hihi, }> Nee ze kan Roc niet vervangen en dat is ook de bedoeling niet, maar nu is er tenminste weer wat leven in huis. :)
Amy, ja ik heb mezelf betrapt dat ik best veel moet lachen om haar, want ze doet van die heerlijke gekke puppiedingen :D
Marise,ja het is net een bolletje wol ;)
Greetje, idd, het komt wel weer goed, en Roc blijft altijd een grote bijzondere plaats in mijn hart houden :j
Sieppus, dankjewel voor je lieve woorden <3
Imaudy, ik denk dat een grote hond er voorlopig niet in zit, het verdriet om Roc moet eerst slijten, en misschien als we ooit een huis met grote tuin hebben dat er dan weer een grote hond komt :j
Loveshadow, ja wat lief he, hij heeft eigenlijk nooit dat soort details :D
Hanny_jelke, dat is het, het zal een ander soort liefde worden dan als mijn liefde voor Max en Roc. Ik ben trouwens wel bang dat ik me weer zo heel erg aan een hond ga hechten, maar misschien zit ik zo wel inelkaar.

Het hondje heet dus Mini, maar ik zit erover te denken om haar Mimi te noemen, wat vinden jullie leuker?

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:01

Wat ontzettend lief van je man!
Tuurlijk kan ze nooit Roc en Max vervangen, dat is ook niet de bedoeling. Maar als ze weer een glimlach op je gezicht kan toveren, kun je het gemis van je schatten langzaam een plekje gaan geven. Dat zal met pieken en dalen gaan en misschien een hele tijd duren, maar de afleiding is ook een mooie lichtpuntje in je dag en als het goed is worden de lichtpuntjes op den duur groter dan de donkere wolken.

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:17

Ik snap dat mini roc niet kan vervangen, en roc heeft denk ik een speciaal plekje in je hart net als max.
heel veel sterkte as, vind het echt zo erg voor je :(:)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 22:31

Laurabram, ja ik was zo verrast want het ligt echt niet in zijn stijl om me een hondje te geven. Meestal moet ik hemel en aarde bewegen om een hond of kat erbij te nemen of wat dan ook. Maar hij vond de stilte in huis ook verschrikkelijk zei hij. Dat heb je heel mooi gezegd die laatste zin, wauw, dankje voor je opbeurende woorden <3
Mootje, dat weet ik toch moppie dat je het heel erg vind van Roc en Max, vind je het geen schatje, Mini??

A_nita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 23:55

As, wat ontzettend lief van je man! Tuurlijk houden Roc en Max altijd een speciale plek in je hart.
Maar wat heeft dat kleine bofkontje geluk dat ze bij jou terecht is gekomen!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 00:03

agossie dat ze samen mogen rennen in de hemel , veel sterkte meid

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 01:25

Awww.... het is wel echt een dotje om te zien zeg! En dat ze weer een glimlach op je gezicht kan toveren, al is het maar met momenten, is super.
Sta jezelf alsjeblieft toe Mimi (nu weet je meteen mn voorkeur qua naam :+ ) te zien als wie ze is en van haar te houden. Door Mimi leuk te vinden en een plekje in je hart te laten veroveren verdrijf je Roc en Max niet uit je hart. Echt, dat is groot genoeg en vol genoeg van liefde om van allemaal te houden, zonder dat ze elkaar in de weg zitten. Roc en Max zouden het je niet kwalijk nemen, die hebben altijd hun best gedaan om je blij te maken en zijn vooral heel blij dat er iemand is om dat stokje van ze over te nemen.

En waarom ben je bang om je weer zo te hechten? Het is het allemaal waard geweest... 10, of 17 jaar geluk wegen absoluut op tegen de pijn van het afscheid. Nu heeft het allemaal nog geen plaats, is de pijn nog iedere seconde van de dag voelbaar. Maar er komt een dag dat de pijn geen pijn meer doet, maar dat je ze mist en de warmte van alles wat je met ze gedeeld hebt de pijn van het missen overheerst.

Durf je te geven aan deze kleine Mimi, dat is echt oké...

:(:)

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 03:13

Wat ontzettend lief van Jose, As.
Mimi, vind ik persoonlijk leuker is echt een poppetje <3
Tuurlijk is er geen vervanging mogelijk voor jouw fantastische beer Roc, maar Mimi (hahha ben er van overtuigt dat het Mimi gaat worden :+ ) houd je bezig en geeft je afleiding op het moment.
Nu is het allemaal nog zo moeilijk en kort geleden dat je gevoel normaal is omtrent Mimi.
Maar met de tijd komt het helemaal goed, ze mag blij zijn dat ze zo´n goed liefdevol baasje heeft gevonden en weet zeker dat ze net als Roc en Max een geweldig leven bij jou gaat krijgen.
Wil je toch nog even een hele dikke knuffel geven :* , want ik weet zeker dat ondanks dat je nu deze mooie afleiding om je heen hebt met Roc in je gedachten blijft.

sparretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 09:41

Wat een schatje is MiNi (haha, dat vind ik dus de leukste naam :D )

Wat ontzettend lief van je man, ik denk dat de afleiding van zo'n lekker ondeugend pupje ook wel weer fijn is. Tuurlijk duurt het nog een tijd voordat het gemis van Roc en Max weggesleten is, als dat al helemaal gebeurd, maar een beetje afleiding kan geen kwaad toch ;)

Ik ken het niet om helemaal 'hondloos' te zijn, maar weet wel dat mijn andere honden me altijd over het verlies heen helpen.

Heel veel plezier gewenst met de kleine wollebol <3

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 09:50

Wat lief van je man. En wat is het kleine pluisje een schatje <3
Natuurlijk vervangt mini/mimi (mimi is wel leuk) roc en max niet, maar dat kan ook niet. Iedere hond is anders en ze krijgen uiteindelijk allemaal een eigen plekje in je hart.
Ik denk wel dat je man een leuk hondje voor je heeft uitgezocht, ze ziet er heel vrolijk uit, en dat is wel wat jij nu kan gebruiken :(:).
Net als wat blensink zegt het zal wel even duren voor je gevoel met mimi normaal is, maar dat komt echt wel goed.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 12:02

Anita, dankjewel , wat lief om dat te zeggen <3
Franka75, thanks, ja mijn lieverdjes weer samen,*zucht* ;(
Delerium,Wat een lieve dingen heb je geschreven <3 nu zit ik verdorie al weer te huilen...
En je hebt helemaal gelijk :j
Bren, je kent me goed Bren, zit idd nog heel erg met mijn gedachten bij Roc, ik moet nog heel erg wennen aan Mimi. Een dikke knuf voor jou ook, je hebt het ook moeilijk nu met Flashje :*
Sparretje, Ja ik ben idd wel blij dat er weet leven in huis is, en hoe :D Afgelopen donderdag en vrijdagochtend klom ik bij de muren op.
Pernill, Ja daar viel mijn man ook voor, Mimi is zo vrolijk en blij, dan moet je gewoon wel glimlachen of je wilt of niet :)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 12:05

ROc, ik zou hem miMi noemen.. omdat max en min(i) tegenpolen van elkaar zijn.... daarom zou ik mimi done denk ik..

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 12:11

Margreet je slaat de spijker op zijn kop!! Dat dacht ik namelijk ook al :D

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 12:18

Ik zou dan ook voor Mimi gaan! Mimi klinkt ook vrolijk als een klein lief clowntje. Heeft een mooiere zachtere klank en iets heel vrouwelijks.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 12:31

Nou dan zijn we er uit... Mimi doen dus Roc,

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 12:44

Fargo, klinkt idd zachter en lief :D
Greetje, we zijn eruit!! :)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 12:44

Vanaf nu heet mijn lieve kleine pupje: Mimi :D

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 12:52

*\o/*

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 13:10

En dan krijg ik toch weer dat kl*tegevoel alsof ik hier zit te geinen terwijl mijn Rocje er niet meer is

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 13:20

Dat is echt helemaal nergens voor nodig! Ik denk dat Roc en Max steeds tevredener naar beneden gaan kijken nu jij weer een vriendinnetje rond hebt lopen die jou doet glimlachen! Zij hebben beiden een plek in je hart veroverd, maar daarnaast gaat langzamerhand wel een gaatje groeien die Mimi veroverd! Zij kan Roc en Max niet vervangen, maar zij kan jou wel haar liefde geven en zo misschien direct ook het verlies van Roc en Max langzamerhand steeds dragelijker te maken.
Ik wil je nogmaals ontzettend veel sterkte wensen, maar daarmee direct ook al het geluk samen met Mimi!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 13:27

maar meisje, je mag toch nog steeds wel zitten geinen. tuurlijk is roc er niet meer, maar dat houd niet in dat je helemaal geen plezier meer mag hebben! geniet van je nieuwe hondje! tuurlijk je mag roc nooit vergeten en dat zul je ook niet, maar probeer gewoon wel te blijven genieten van al die andere dingen

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 13:35

Ohh ik begrijp je helemaal... Ik vond (en vind) het ook heel moeilijk om gewoon lol te hebben terwijl Nouz nog maar zo kort geleden is overleden (wat een rotwoord is dat eigenlijk zeg!).
Of om plannen te maken. Of om voor een andere hond rond te kijken.. of of of... Ik probeer dat gevoel maar gewoon van me af te zetten. Nouz deed altijd van alles om me te troosten en me weer blij te maken, ze zou het maar niks vinden als ik om haar niet vrolijk wil zijn.

Probeer gewoon te genieten van alles wat er gebeurt. T is heel lastig om dat gevoel van je af te zetten maar t komt wel goed, lukt mij ook steeds beter :j