Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

bakje water in de auto, auto in de schaduw en alle raampjes open en voor in de winter heb ik een electrisch verwarmd kussentje en hotpacks die een uur of 4 warm blijven en natuurlijk een paardendeken in de auto.. jackje is maar een klein hondje en heeft niet het eeuwige leven meer, maar kan krijsen als een kanarie op steroiden als ze alleen is zodat je haar een straat verderop nog hoort. op deze manier is het voor mij/ons doable, maar makkelijk is anders.. we hebben echt heel veel geprobeerd, ook een rustige hond erbij
Weims zijn echt geweldige honden, zou niet zonder mijn meisje kunnen
), maar met het ontstoken tandvlees kan je misschien beter een zachte paardenborstel gebruiken als ze daar interesse in heeft.
.
voor ons allebei.
), de twee kinderen zijn trouwens ongeveer 6 en 4 dus die kunnen er nie zoveel mee, layla is te sterk en te groot. en daarnaast zijn ze nou niet echt opgevoed met het idee dat het leuk is om met je hond te wandelen of te spelen. ik gaf ze laatst nog een poster van de dierenwinkel waarop je allelei spelletjes kon doen en allemaal leuke dingen stonden die je met je hond kon doen, daar hebben ze niet een keer naar gekeken, maar de puzzels wilden ze wel doen.
)fojoe schreef:nonkel is belgisch nederlands voor oom![]()
wat kinderen meestal super vinden zijn apporteerspelletjes.
mijn oudste van 9 heeft dat zelf geleerd aan onze jack russell, en trots dat hij was!

abeltje_xx schreef:nergens voor nodigoh, nu voel ik me een beetje dom
) lekker liggen slapen in de woonkamer. layla ging lekker op duco's bed liggen en duco, die nooit op z'n bed ligt amar altijd in de kamer of langs de bank, wilde nét die dag op z'n bed liggen natuurlijk, dus dat vond hij wel flauw
na die wandeling moesten ze van mij weer even uitrusten thuis, toen ben ik nog even een paard gaan longeren en een ander gaan poetsen, maar dat ik weg durfde te gaan zeg! ook al waren mijn ouders en mijn zusje én duco nog thuis bij haar, layla heeft een partij gejankt toen ik wegfietste en heeft volgens min ouders nog een kwartier met haar neus tegen het raam aangeplakt gezeten. 
)
) nouja, als ze maar aandacht krijgt...