Lastig... Ik laat zelf altijd een ratje opereren wanneer de conditie nog super is, ongeacht de leeftijd. Echter als ik al 2 keer een tumor weg heb laten halen, het beestje is 2+, dan ga ik het nog even allemaal afwegen.
Kim90
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-11 21:05
Nou ratje is op de kliniek, hebben de rit heen gigantisch file gehad en er een uur over gedaan ,maargoed Morgen ochtend half 10 gaan ze proberen te opereren, ik wordt gebeld als er iets niet goed is (uitzaaiingen of niet operabel etc.). Nu maar duimen dus
Nou het geluk zit ons helaas niet mee, operatie was goed verlopen en ratje was al redelijk bijgekomen (duurde wel ietwat lang, maar dat snap ik na zo'n giga operatie ) maar ik kon haar komen ophalen, ik helemaal blij, dus een bloemetje gehaald als bedankje en in de auto gestapt, werden we halverwege opgebeld dat ze toch overleden was aan plotselinge temperatuur schommeling, dat ze alles eraan gedaan hebben maar dat ze helaas er tussen uit gepiept was
ze hebben haar zeker warm gehouden ( lag in de couveuse ) dus daaraan heeft het allemaal niet gelegen.
Ik baal zo ontzettend, en ik ben best verdrietig, arm ratje
Dag lieve kleine kale, we gaan je missen ze is de onderste
Macs
Geplaatst: 27-05-11 20:01
Ach jeetje toch Wat ontzettend naar!! Veel sterkte met het verlies van je mooie nakie
Kim90
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-11 20:06
Dankjewel macs. Ja is alles zo goed gegaan, de narcose en alles, ze hebben haar echt weer heel netjes dichtgemaakt, bijkomen ging ook goed. En dan gebeurd er zoiets De zuster en DA zelf waren ook een beetje ontdaan, hoe gemeen kan het leven soms zijn.