6 of 7 mei hebben wij onverwachts kittens gekregen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

140509

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 11:53

Babsiej schreef:
Kittens kunnen tot 3 weken geaborteerd worden hoor.

Verder wees maar blij dat het goed is gegaan, en volgende keer beste steriliseren, mocht het toch nog gebeuren toch maar tellen, het ish eel belangrijk

mijn dierenarts doet het niet binnen een week als ze gedekt zijn

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:12

140509 schreef:
Babsiej schreef:
Kittens kunnen tot 3 weken geaborteerd worden hoor.

Verder wees maar blij dat het goed is gegaan, en volgende keer beste steriliseren, mocht het toch nog gebeuren toch maar tellen, het ish eel belangrijk

mijn dierenarts doet het niet binnen een week als ze gedekt zijn

Had je de moeite genomen ander DA te zoeken...ik lees alleen maar smoesjes smoesjes smoesjes

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:19

Citaat:
Had je de moeite genomen ander DA te zoeken...ik lees alleen maar smoesjes smoesjes smoesjes

Hoe onbelangrijk is dit nu nog?
De kittens zijn er nu eenmaal en TS zegt poes te laten steriliseren zodra kittens weg zijn. Prima, zo voorkomt ze meer kittens.
Deze krijgen allen een goed huisje. Slim was het misschien niet, maar gebeurd is gebeurd, verleden kun je niet meeer veranderen.

martine2610

Re: 6 of 7 mei hebben wij onverwachts kittens gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:30

ik vind het schattige kittens! mooi ook! hoop dat ze een goed huisje krijgen.

140509

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 13:15

dat is ook mijn grootste eis dat ze een goed tehuis krijgen

tita : ik wil niet zo behandeld worden dat ik nergens moeite voor doe en dat ik alles verzin

peugotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:18

Goof schreef:
Citaat:

Hoe onbelangrijk is dit nu nog?
De kittens zijn er nu eenmaal en TS zegt poes te laten steriliseren zodra kittens weg zijn. Prima, zo voorkomt ze meer kittens.
Deze krijgen allen een goed huisje. Slim was het misschien niet, maar gebeurd is gebeurd, verleden kun je niet meeer veranderen.

Op zich heb je daar wel gelijk in, maar zoals ik het lees is dit niet het eerste nestje van TS. Het verleden kun je niet veranderen, maar je kunt wel invloed hebben op je toekomst. Gezien TS nog jong is, kunnen er nog heeeeeeeeeeeeeeeeel veel nestjes bij haar geboren worden, op deze manier.

140509

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 12:04

nee hoor want al mijn katten zijn gesteriliseerd behalven deze en deze kat blijft binnen en als de kittens allemaal een goed tehuis hebben gevonden word ze gesteriliseerd
dus geen nestjes meer

maar nog 1 opmerking laat ik deze topic sluiten ik ben er nu klaar mee met dat gezeik
ik heb alleen een topic geopend om foto's te laten zien en alles en niet om afgekat te worden :(

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:18

:roll: nee he, weer zo'n oeps nestje.......

ts je spreekt je zelf een aantal keer erg tegen >;)
je kittens zijn ook echt ouder dan 2 weken, waarschijnlijk heb je het de eerste tijd gewoon niet door gehad (ook vreemd als je weet dat je kat drachtig is hoor.... :n )
mag hopen dat ze nog een tijdje bij mama mogen blijven en dat ze daarna hopelijk een goed blijvend tehuis krijgen.

verder zijn kittens altijd erg leuk dus geniet er idd nog maar even van voordat ze weg zijn en help moederpoes z.s.m.

140509

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 15:15

de kittens zijn echt 2 weken

peugotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 10:57

140509 schreef:
nee hoor want al mijn katten zijn gesteriliseerd behalven deze en deze kat blijft binnen en als de kittens allemaal een goed tehuis hebben gevonden word ze gesteriliseerd
dus geen nestjes meer

maar nog 1 opmerking laat ik deze topic sluiten ik ben er nu klaar mee met dat gezeik
ik heb alleen een topic geopend om foto's te laten zien en alles en niet om afgekat te worden :(

tsja, als het je om de foto´s te doen was, had je het op in the picture moeten zetten, en niet hier....