Ts, heel veel succes met het vinden van een huisje! Hij is wel een mooi bokje om te zien
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Marjo_x schreef:suuzepuus schreef:Wat maakt het nou uit mensen.... pff wat een gezeur komt hier weer. Ts doet haar best een huisje voor dit beestje te vinden. Mocht dat niet lukken ligt hij bij iemand op zijn bord. Als dat deze niet zou zijn is het wel een ander....
![]()
Alsof het nieuw is dat er voor de slacht gefokt word
Dat dacht ik ook! Weet niet, leven deze mensen onder een steen ofzo? LittleWillow schreef:Op zich is het natuurlijk heel leuk, zo'n mak bokje. Maar die worden ook groot en mijn ervaring is dat er problemen kunnen komen als hij de baas wil gaan spelen. Zonder verder in details te treden; deze (dwerggeit)bok moest later alsnog vertrekken omdat hij niet meer te handhaven was... Maar goed, die was niet gecastreerd, waarschijnlijk maakt dat ook wel veel uit! Dus liefhebbers; ik zou de bok laten castreren, niet in de laatste plaats om de fijne geur te voorkomen die ze verspreiden als ze wat ouder worden![]()
Ts, heel veel succes met het vinden van een huisje! Hij is wel een mooi bokje om te zien

MamboBeach schreef:Ik kan hem wel kwijt maar ik woon niet vlakbij!
geerke schreef:VivaLaVida schreef:
oh echt niet, weer, waarom worden er gelijk conlusies getrokken????
hij word niet halal geslacht!!! pffffffffffff.............
zo..en wie gaat hem dan opeten?Nederlanders eten geen geit of bok...dat zijn echt alleen maar islamiten.

zo slecht is dat......Yamcha schreef:Sani schreef:Kan een geit niet 'geholpen' worden? Want als hij inderdaad zo tam is, is hij toch geschikt voor een kinderboerderij? Dan maar als 'het' ipv hij.
Zeker kunnen bokken gecastreerd worden, maar of een bok nu zo geschikt is voor een kinderboerderij weet ik niet hoor