Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kady1 schreef:Wij (de fokker) hebben zelf maar liefst 3 katten. Ze liggen hier samen met de pup in een mand (dezelfde pup die zogenaamd achter de katten ging aan jagen) maargoed, dat van die katten was niet het enige, het grootste probleem voor hun was dat ze niet zindelijk is.
Nu merkte ik net ook met haar als je gaat wandelen, wat ze super leuk vind en je komt binnen laat ze binnen een plasje. Ik zag het optijd en heb haar buiten gezet waar ze verder plaste.
Ze word van wandelen zo opgewonden dat ze binnen van de "stress" van het wandelen plast. (binnen is rust = veilig) ach ja,,, even een doekje er over, niet zo ramp.
SecretLIN schreef:kennis van me heeft ook gefokt met hun honden die zelf al broodmager waren en zijn.
alle pups waren meteen verkocht voor 325 euro ze hebben er verder niks aan gedaan
de moederhond at ( uhm sloekte er tegen omdat ze honger?? had) de ontlasting tot de pup wegmochten met amper 7 week oud. zo sneu die honden
EngeltjeS schreef:Najaaaaaah zeg?
Wees blij dat ze je pup niet hebben mee genomen...
Tosadog schreef:Welcome to the world of (serious) dogbreeding! Tegenwoordig willen veel aspirant-kopers maar 1 ding: via de mail even een pup bestellen, ophalen en tja, ze zijn toch wel erg duur he?Mails die beginnen met": wat kosten ze?? beantwoord ik niet eens meer. Feit is dat je tegenwoordig met een druk op de knop overal hondjes vandaan kunt halen, ze zijn altijd wel ergens goedkoper en vlak het Oostblok ook niet uit, die tegenwoordig gewoon in Nederland adverteren...mooie van het verhaal is dan dat ze ons eerst gaan bellen om te vragen of wij er iets van weten, wie de ouders zijn, en of het wel een vertrouwd adres is?
Ik begin er niet meer aan en vertel de mensen dat ze zelf hun huiswerk eens moeten doen en misschien logisch nadenken? Wij laten onze honden op van alles en nog wat nakijken, alles leeft in huis, tja, dat kan ik niet garanderen bij iemand uit een ander land: maarja, lekker goedkoop he? Mensen zoeken het maar uit, onze pups hebben hun prijs, en als mensen meteen over geld beginnen te mekkeren krijgen ze al niet eens een pup, dan ben ik er al klaar mee. toen wij op zoektocht gingen wilden we van alles weten en was de prijs eigenlijk datgene waar we het laatst naar vroegen..