Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BaileyMix schreef:De mensen die zeggen dat ik ze op Marktplaats moet zetten kunnen nu al vertrekkenDat doe ik sowieso niet en ik weet bijna zeker dat ze dan toch wel ergens in een kommetje belanden.
Ik ga proberen ze een zo goed mogelijk leven te geven. Hetzij in koud water als dat echt niet anders kan. En dan hebben ze het denk ik toch niet zó slecht getroffen

)
Mag je voor 25 euro samen hebben 

! Ik mag 'alle poespas' enzo kopen, maar wel pas als ik m'n nieuwe kamer heb. Want daar moet dat aquariumdan komen te staan. Aangezien dat over 6 weekjes ofzo toch wel een end klaar moet zijn, ga ik binnenkort maar eens een aquarium bestellen om op te starten.
Ze kunnen het toch nog wel een paar weekjes uithouden in hun vaas-achtige ding?
! Filter van mij is nieuw 29,95,- en verwarmingselement 19,- BaileyMix schreef:Dankjullie wel allemaal voor alle hulp! Ik mag 'alle poespas' enzo kopen, maar wel pas als ik m'n nieuwe kamer heb. Want daar moet dat aquariumdan komen te staan. Aangezien dat over 6 weekjes ofzo toch wel een end klaar moet zijn, ga ik binnenkort maar eens een aquarium bestellen om op te starten.
Ze zijn trouwens wel actief, dus nog gezondZe kunnen het toch nog wel een paar weekjes uithouden in hun vaas-achtige ding?
ciska_sando schreef:BaileyMix schreef:Dankjullie wel allemaal voor alle hulp! Ik mag 'alle poespas' enzo kopen, maar wel pas als ik m'n nieuwe kamer heb. Want daar moet dat aquariumdan komen te staan. Aangezien dat over 6 weekjes ofzo toch wel een end klaar moet zijn, ga ik binnenkort maar eens een aquarium bestellen om op te starten.
Ze zijn trouwens wel actief, dus nog gezondZe kunnen het toch nog wel een paar weekjes uithouden in hun vaas-achtige ding?
het probleem met de vaas is dat het wateroppervlakte kleiner is dan het breedste gedeelte van de vaas(denk ik)
dan vind er te weinig uitwisseling plaats van chemicaliën(weet niet of dat het juiste woord is)
daardoor worden de waardes van het water snel slecht.
als je ze al in een gewone vierkante bak kan stoppen zonder iets er op en hoeft niet gigantisch te zijn, is al beter dan een vaas. maar overleven doen ze er wel, mits je het water genoeg ververst
dit hoeft niet elke dag de helft te zijn, denk eerder aan een paar bekers elke 2 dagen.
ik heb dan ook totaal geen verstand van vissen en begin er niet aan want dat zou onder dierenleed vallen....