) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
ik vind die man fantastisch, het is dat het zo'n klein opdondertje is dus in die zin niet aantrekkelijk (en die pijn-aan-je-ogen-tanden vind ik ook... jammer
), maar tis gewoon zo'n natuurlijk alfamannetje, dat roept allerlei dingen aan hier
als hij met mij zou werken zou ik ook calm-submissive worden hoor
Wat leuk voor je, en idd wel verslagjes hier he! rommulus schreef:het lijkt me zo gaaf hem te ontmoetten
het lijkt me nog gaver om een tijdje mee te kunnen lopen met hem en echt zoveel mogelijk te leren
op tv zie je wel veel maar in werkelijk zou je veel meer kunnen zien en leren (lijkt me zo gaaf)

kjoetie schreef:oef ben klein tikje jaloersik vind die man fantastisch, het is dat het zo'n klein opdondertje is dus in die zin niet aantrekkelijk (en die pijn-aan-je-ogen-tanden vind ik ook... jammer
), maar tis gewoon zo'n natuurlijk alfamannetje, dat roept allerlei dingen aan hier
als hij met mij zou werken zou ik ook calm-submissive worden hoor D
![]()
Wat leuk voor je, en idd wel verslagjes hier he!
kjoetie schreef:oef ben klein tikje jaloersik vind die man fantastisch, het is dat het zo'n klein opdondertje is dus in die zin niet aantrekkelijk (en die pijn-aan-je-ogen-tanden vind ik ook... jammer
als hij met mij zou werken zou ik ook calm-submissive worden hoor
![]()
![]()
Wat leuk voor je, en idd wel verslagjes hier he!

Een jongen of een meisje?
kan niet wachten! Dus kom maar op met die verhalen van deze avond. Ik heb hoge verwachtingen en wil wel ervaringen horen of het de moeite (en geld) waard was of niet.
haha nee hoor. Als ik mag kiezen doe mij toch maar Cesar.
Ik ben al helemaal hyper en krijg nu op de vroege ochtend geen hap door m'n keel.
Ik neem fototoestel mee om foto's te schieten en misschien een filmpje te maken.