Ik ben zo verliefd op ... omdat ...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

Re: Ik ben zo verliefd op ... omdat ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 07:23

feest van herkenning dit topic :D

ik ben verliefd op mijn paarden omdat we met zijn drietjes echt een minikudde zijn, mijn paarden zijn heel verschillend maar allebei zo speciaal voor me, smelt iedere morgen weer bij de ochtendhinnik en als ze vrolijk over de wei stuiteren als ik ze buitenzet.

ik ben verliefd op mijn petepuppy, het franse bulldogpupje van mijn (naast mij) wonende broertje omdat het de liefste baby van de wereld is, brutaal en ondeugend en nog zo heerlijk babypuppy, wil hem het liefst de hele dag kusjes geven en knuffelen en spelen <3

ennn ik ben verliefd op de fazantenmeneer die in mijn wei woont en me iedere ochtend met veel kabaal laat weten dat die stomme knollen zijn tuin vernielen :') en die zooo mooi en trots is.

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 07:44

Ik ben trots op m'n oudste hond omdat ze zo geweldig is, zo'n fijn karakter heeft en het goed doet op agilitywedstrijden <3
Mijn reu (de op 1na oudste) is gewoon een schat, zo lief met onze katten en m'n jongste hond doet zo haar best om kalm en rustig te zijn, echt een lieverd :*

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:05

ik ben zo trots op ons akitameisje.
Omdat ze toch bekend staan als moeilijke honden en lastig met andere mensen en honden. Sumiko was onze eerste hond, en zoveel mensen hebben het ons afgeraden, want je kon ze toch niets leren.
En nu is ze 7 maanden, midden in de pubertijd en nog steeds een superhondje! Lief tegen alle andere honden, ondanks haar dominante trekjes is ze niets agressief ofzo. Zelfs niet nadat ze zelf aangevallen is door een andere hond.
Super lief tegen andere mensen (een beetje té zelfs nog!) en doet ze het echt geweldig op de puppycursus. Oefeningen om de hond los te laten lopen, waarvan in het begin al werd gezegd dat ik dat niet hoefde te proberen met haar doet ze beter dan bijna alle andere honden tijdens de cursus. Ben zo ontzettend trots!

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:33

Nou daar komt het hoor....

Ik ben verliefd op mijn hond Chip omdat hij voor mij heel bijzonder is. Hij is vroeger mishandeld (komt uit Griekenland via stichting) en dat hij bij ons kwam was hij voor alles bang. Toen hij net bij ons was en ik thuis kwam, kwam hij toch zonder enige aarzel recht in mijn armen gelopen. Hij is nu 6 en hij heeft een gebruiksaanwijzing, maar ik kan lezen en schrijven met hem. Hij is mijn kanjer!

Ik ben verliefd op de andere hond Daisy omdat het een heerlijke allemansvriend is. Een echte cockerspaniël, die voor haar ras heel goed luistert. Ze is echt heel schattig!

Ik ben verliefd op alle 3 de katten; streepie onze oude bes van 16 jaar, hier in huis vanaf mijn 4e. Heerlijk katje, maar wel met een eigen willetje.
o'malley de kat van mijn moeder. Ken je de rode theemuts van jan,jans en de kinderen? of thomas o'malley
van de aristokatten? nou dat is onze kat alleen dan wit/cypers met zwarte eyeliner.
joep de joeper koning van de kattenkrabpaal! mijn kleine dondersteen. Hij denkt dat hij een hond is, zelfs
rottweilers niet bang. Terroriseert de kleine chihuahua die achter ons woont, valt hem zo aan :=

Ik ben verliefd op mijn konijnen cleo en bambi omdat ze bij mij alles behalve tam zijn, maar bij mijn moeder als een hondje achter haar aan lopen.
Selectief tam noem ik dat :+

Ik ben verliefd op alle diertjes op de kinderboerderij waar ik al ruim 2 jaar vrijwillig werk omdat.... tja waarom niet?
O.a. mijn favoriete schaap Prins, het is net een hond. Zodra je hem aait kom je niet meer van hem af. Maar denk niet dat hij heel tam is, want sommige mensen moet hij gewoon niet en dan krijg je zomaar een beuk!

Ik ben echt verliefd op alle dieren in mijn omgeving, ik ben ook enorm gehecht aan ze. En ik ben ook knettergek, hoe ik op de boerderij rondloop:

als ik de schaapjes roep zodat ze binnen brokjes kunnen eten is het keihard:
" schaaaaaaapjes kom dan!" of "zaaaaaazaaaaa, beeeennaaaaa" (zo heten de 2 kleinste schaapjes)

En de konijntjes:
" kleine josephine, wat ben je knap!"
" coooocccoooo"

En de kipjes:
"kieeeeppeeeekippp" en dat met een hele hoge stem!

En als je je dan voorstelt dat we midden in een woonwijk zijn gevestigt.... volgens mij liggen mensen soms echt in een scheur! :D

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:36

Ik ben verliefd op mijn eigen pup, ze doet het echt goed! Is al buiten en 's nachts zindelijk en slaapt sinds 2 dagen beneden onder aan de trap! Ook gaat het steeds beter met het alleen laten.

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:36

secricible schreef:
ik ben zo trots op ons akitameisje.
Omdat ze toch bekend staan als moeilijke honden en lastig met andere mensen en honden. Sumiko was onze eerste hond, en zoveel mensen hebben het ons afgeraden, want je kon ze toch niets leren.
En nu is ze 7 maanden, midden in de pubertijd en nog steeds een superhondje! Lief tegen alle andere honden, ondanks haar dominante trekjes is ze niets agressief ofzo. Zelfs niet nadat ze zelf aangevallen is door een andere hond.
Super lief tegen andere mensen (een beetje té zelfs nog!) en doet ze het echt geweldig op de puppycursus. Oefeningen om de hond los te laten lopen, waarvan in het begin al werd gezegd dat ik dat niet hoefde te proberen met haar doet ze beter dan bijna alle andere honden tijdens de cursus. Ben zo ontzettend trots!

Oh ik weet precies hoe jij je voelt.
Ik had exact hetzelfde met Lola. Bullmastiffs staan er ook om bekend dat ze hun eigen beslissingen maken. Dus als je aan curus begint verwacht je al helemaal niets van je hond. En als ze het dan zo goed doen dan groei je gewoon 20 cm van trots. Lo deed het ook zo goed op cursus.
Ik kwam na cursus altijd op wolkjes thuis.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:44

ja, precies Ragebol, ik voel me altijd zo geweldig. Heb het al ergens getypt, maar laatste keer deden we een oefening waarbij onze puppyleidster in het midden ging staan met voertjes in haar handen. En die voertjes is Sumiko echt HELEMAAL Gek op. Dus ik had al een hard hoofd in dat ik die hond mee ging krijgen.
Ik zet haar bij leidster neer, loop 3 passen weg, hond kijkt om naar me en komt naar me toe rennen "baasje, ik wil met jou mee!"
Ik zwol helemaal op van trots, was zo ontzettend blij met haar. Soms wil je tijdens het knuffelen gewoon in haar kruipen, en krijg ik een brok in mijn keel van blijdschap dat we haar hebben.

Jammer dat je geen plaatjes in je profiel hebt. Op je ava ziet je hond er erg mooi uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:03

Ik moest ook zooo wennen dat ik bij de opleiding die ik nu volg niet de hele dagen over dieren kan praten he.. Mensen snappen je gewoon niet. Persoonlijk vind ik er niks aan dat ik daar op school etc niet meer zo over kan praten.

Ja, ik mis het echt.. Gelukkig heb ik mijn eigen kleine dierentuin nog wel. ;)

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:23

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 12:17

Geweldig die laatste foto! en dan zeggen mensen nog dat honden en katten niet samen kunnen....
Ik ken het verhaal van de hondenschool ook, alleen dan omgekeerd. Wij hadden voorheen een Basset Hound, en die was echt stronteigenwijs....
We hebben alsnog de puppycursus gehaald, voor de moeite :')
Wel mooi is dat als ze het tegen de verwachtingen in heel goed doen! Uiteindelijk hebben we zelf onze hond 'opgevoed' door hem los te laten en er achteraan te rennen als hij weer eens de benen nam. Gelukkig woonden we toen destijds in een hele rustige buurt zonder gevaar van auto's enz.

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 12:26

Tja Lola is nou eenmaal 55 kilo schoothond en er zijn al wat bokkers die dat aan levende lijve hebben ondervonden.
Ik heb gewoon heel veel geluk dat zij een ontzettende zachtaardige hond is en heel graag iets voor ons wil doen.
Als ze boos is, is dat eerder lachwekkend dan eng. Trouwens echt boos heb ik haar eigenlijk nog nooit gezien. Wel kan ze heel verontwaardigd zijn. Die kop die ze dan trekt, dan liggen wij dus helemaal in een scheur.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 13:38

ach gos, je hebt gelijk, ik ben verliefd. Wat een doetje zeg! Sumiko vind katten alleen maar leuk om mee te spelen. En dan verontwaardigd zijn als ze niet mee willen spelen maar een klauw opsteken naar haar. Dan staat ze er echt omheen te cirkelen in speelhouding, blaffen om aandacht te krijgen. _O-
En die katten die denken "stik maar"

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 13:47

secricible schreef:
ach gos, je hebt gelijk, ik ben verliefd. Wat een doetje zeg! Sumiko vind katten alleen maar leuk om mee te spelen. En dan verontwaardigd zijn als ze niet mee willen spelen maar een klauw opsteken naar haar. Dan staat ze er echt omheen te cirkelen in speelhouding, blaffen om aandacht te krijgen. _O-
En die katten die denken "stik maar"

Dat deed Lola ook maar mijn dikke jeweetwelpoes heeft nooit ergens op gereageerd. Die deed nog niet eens 1 oog open. _O-
Dus daar was geen lol aan. Nah, dan liep Lola maar weer weg.
Van onze andere hond denken we dat er Akita of Shiba in zit. Dat is een kleine heks hoor.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 13:55

Maar het allerleukste hondje dat heb ik!!!!

Afbeelding

Zou serieus alle paarden weg kunnen doen samen met mijn vriend en dan met dit hondje in een kartonnen doos kunnen wonen.
Denk alleen dat ze daar niet blij van wordt,ze houd het meest van mijn vriend en vd kachel.... |(

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 13:59

Wat een geweldig lieve fotos en filmpjes zie ik hier voorbij komen :D

Ik ben helemaal verliefd op mijn Duitse herder Roc, omdat hij er altijd voor me is en hij heeft me echt door extreem moeilijke tijden gesleept. Hij is altijd blij, lief, trouw, in voor een spelletje, volgt me overal en ik ben helemaal knotsknettergek op hem. Helaas moet ik hem binnen niet al te lange tijd gaan missen, mensen die willen weten waarom, link van mijn topic staat in mijn onderschrift. Roc is geweldig en ik hou meer van hem dan van mensen. Die begrijpen er toch niets van helemaal niet hier in Spanje.

Ik was verliefd om mijn Max <3 , mijn yorki, omdat hij superdapper was, grappig en heel erg lief. En bovendien de allerbeste vriend van Roc. Helaas is mijn kleine muis zondag overleden van ouderdom.

Ik ben ook helemaal gek op Huugje, mijn paard. Omdat hij heerlijk chagerijnig kan zijn maar ook ozo lief. En dan heel voorzichtig met zijn lippen over mijn haren en gezicht gaat en daarna zijn hoofd op mijn schouder legt. /3

xJolienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 13:59

Ik ben verliefd op mijn 4 katten, omdat ze allemaal stuk voor stuk geweldig zijn! :+:
En dan ben ik ook nog eens verliefd op mijn 3 konijnen, omdat die zo leuk door de tuin heen huppelen, me steeds meer gaan vertrouwen, en gewoon geweldig zijn!

Zo. Hier nog iemand die alleen maar over haar diertjes kan praten! :))

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:44

Ik hou ook Vooral zo van Donna omdat ik ein-de-lijk de kracht heb gevonden het HELE huis te soppen, en ik net klaar ben met dweilen, ga zitten, en mevrouw even water gaat drinken en dr halve waterbak met dr hangwaai lip over de hele vloer bezaaid en er rustig even doorheen loopt, en vervolgens met dr lekkere kwijlbek rustigggg op mijn schone was gaat liggen. :+ <3

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 08:42

Fazanten, konijnen etc... genoeg liefde hier... en foto's MENSEN wat een schattige foto's zijn er weer voorbij gekomen... geweldig...

Afbeelding

Afbeelding

^
^
I
I
I
moet ik nog meer zeggen?

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 08:53

Momenteel kan ik de beesten wel schieten, maar normaal ben ik ook helemaal verliefd, en dan vooral op mijn eigen dikkie. <3

Ik ben verliefd op Panini (a.k.a. dikkie) omdat hij altijd met me mee naar bed gaat, me daarvoor op komt halen als het hem te lang duurt <3 . Omdat hij me wakker heeft gekregen toen het huis van de buren in de fik stond <3 . Omdat hij zo lekker suf is, wat zorgt voor héle grappige momenten. Omdat ik vroeger heel vaak te laat op school kwam, omdat ik er halverwege achter kwam dat de kat achter me aan was gerend. <3 Omdat hij zo raar kan liggen, wat er zó schattig uitziet. Omdat hij lief op zijn eten wacht, en nóoit om eten zal zeuren. <3 Omdat hij zo gaat liggen draaien als hij een aaitje wilt. <3 En omdat hij mee gaat naar de wc, dat vind ik zo schattig. <3
Vroeger ging hij altijd op de badrand liggen als ik in bad ging, maar hij is een keer doorgegleden (en bij me in bad beland :Y) ), en sindsdien doet hij dat niet meer, erg jammer.

Ik hou gewoon enorm veel van mijn kat. <3

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 11:19

Grrr, die eendjes van mij moeten echt snel naar buiten toe gaan... zitten zich een hele dag te badderen...

@Ambre... ik was het nog vergeten te zeggen tegen je... je hondje ziet er zo NEP uit op die foto. Geweldig. Fotomodel voor schone tandjes bij honden!

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 11:02

Wat leuk dit topic, ik ben dus niet de enige die de hele dag over mn beestjes loopt te praten!! Dit moet ik laten zien aan de mensen die altijd zeuren dat ik teveel over mn dieren praat! Haha.
Heb zelf momenteel 2 skinny cavia's, 2 ratten, 2 katten en een fretje, die is zo gek als een deur, haha, net een klein kind. En natuurlijk heb ik mijn ondeugende paard nog...ook net een klein kind soms :D
Afbeelding
Afbeelding