Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rider01 schreef:Calanddra schreef:Want echte sterilisatie (afbinden eileiders) wordt volgens mij niet gedaan bij poezen.
Wordt wel gedaan, kost alleen meer en niet iedere dierenarts doet het![]()
Wij houden niet van een 'snee' in hun buik dus laten het altijd zo doen
Athena1982 schreef:Nu moet je me niet ophangen aan wat ik nu ga zeggen, want ik kan het ook bijna niet geloven:
De assistente van mijn dierenarts vertelde dat als er een stukje weefsel blijft zitten van de eierstok, dat het dan weer terug groeit.
Áls het kan, dan zou het dit misschien kunnen zijn...
Maar wel veel plezier met de kittens!

Sjolvir schreef:Jamer dat de foto's zo klein zijn.
Hier de stalkat net weer 4 stuks geworpen. 2 rode poesjes,
1 schildpad met wit poesje en een wit zwart katertje.
Niet roepen dat de rode een katertje is om de kleur!!! Echt kontjes checken!
(miaUWWWW!! zei mijn rood witte poes, die nu net op de laptop klauterd en uit nest van vorig jaar kwam.)
Athena1982 schreef:Nu moet je me niet ophangen aan wat ik nu ga zeggen, want ik kan het ook bijna niet geloven:
De assistente van mijn dierenarts vertelde dat als er een stukje weefsel blijft zitten van de eierstok, dat het dan weer terug groeit.
.. en tja je doet het toch om geen kittens te krijgen..
CM_ schreef:dit rode kitten moet een kater zijn.
Een rode poes kan alleen uit twee rode ouders komen (of iig een moeder met rood, en dan een rode vader)
Vandaar dat er relatief gezien minder poezen dan katers zijn, omdat in het wild maar net toevallig die rode poes als eerste een rode kater tegenkomt.
Maar gezien deze mams zwart is
Rider01 schreef:Calanddra schreef:Want echte sterilisatie (afbinden eileiders) wordt volgens mij niet gedaan bij poezen.
Wordt wel gedaan, kost alleen meer en niet iedere dierenarts doet het![]()
Wij houden niet van een 'snee' in hun buik dus laten het altijd zo doen