Help!!!!! Mijn ene hondje dood, mijn andere hond heel ziek!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chocobroodje

Re: Help!!!!! Mijn ene hondje dood, mijn andere hond heel ziek!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 18:27

Ach meis eerst je lieve max en nu ook nog Roc. Soms is het zo vreselijk oneerlijk! Geniet van de tijd die jullie nog hebben met hem, en ik hoop en duim dat het toch nog een tijdje duurt voordat de tijd echt daar is.... Heel veel sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 18:33

amyz schreef:
Gut tsja, je bent er nooit klaar voor denk ik.. Toen ik donderdag aan mn moeder vroeg (huilend en trillend op mn benen) voor hoe laat ik de afspraak moest maken schudde ze haar hoofd.. Het doet hoe dan ook verschrikkelijk veel pijn, je bent altijd bang de verkeerde beslissing te maken.. Maar voor mij is er nu echt een stukje vrede, het is goed zo. Hoe moeilijk ook, we hebben het voor haar gedaan. Heel veel sterkte, je zult zien, het valt allemaal op zn plaats. Niet zonder pijn en vreselijk veel verdriet, maar toch, het valt op zn plaats.. :(:)

Je zult er idd nooit klaar voor zijn, ook ik ben er nooit klaar voor geweest.....
Wat jij schrijft herken ik heel goed. Ook ik was er absoluut niet klaar voor, maar ik heb nooit spijt gehad van hoe ik het gedaan heb, en wat ik gedaan heb. Het was goed voor de hond, en daar ging het toen om. En juist dat maakte ook dat ik er vrede mee kon hebben. Dat maakt het verdriet niet minder, maar alleen verdriet is wel draaglijk...... schuldgevoel, dat is wat het ondraaglijk maakt......

Hoe dan ook Astrid, lijkt me dit een vreselijk moeilijke periode, je weet dat het een aflopende zaak is, maar je weet niet wanneer, en elke dag kijk je of het nu tijd is..... of dat je nog even tijd gegeven wordt......

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 19:58

Chocobroodje , dankjewel <3 Wat lief van je om te reageren :j
Yamcha, hoe waar is dat wat je zegt, elke dag kijk ik of het vandaag de dag zal zijn of dat me nog wat tijd gegeven wordt om door te brengen met Roc.

sparretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 10:38

Hé Rocymax,
hier gaat het wel hoor, het zijn vooral de dagelijkse rituelen waardoor ik Anka iedere keer weer mis. Het 's ochtends opstaan en dan geen begroeting krijgen, geen blije meid die met me mee naar beneden rent om vervolgens het hele huis kopjes te geven. Nou ja, je snapt wel wat ik bedoel. Maar het was echt beter zo.

maar veel belangrijker; hoe is het met Roc? Heeft hij veel last van het warme weer, of valt dat wel mee? Ik ben blij dat hij nog lekker opgewekt is! Duim nog steeds voor je dat het hele proces wat stagneerd en jullie nog een poosje van elkaar kunnen genieten <3

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 13:16

Sparretje, kan me heel goed voorstellen dat je Anka erg mist :(:)
Met Roc gaat het wel, ik mag mijn handen dichtknijpen denk ik. Het is hier nog niet zo erg warm, het heeft gisteren en vannacht gegoten van de lucht en geonweerd, nu is er een zonnetje met veel wind. Gelukkig , als ik 2 ramen openzet , waait het bij mij thuis lekker door dus het wordt niet zo heel snel erg warm in huis. Roc heeft vandaag ook weer lekker zijn brokjes opgegeten. Hij was vannacht wel een beetje onrustig, maar hij heeft nu nauwelijks tot weinig koorts. Ik hoop dat de tumor gestopt is met groeien en dat we nog heeeeeel lang krijgen. Dinsdag ga ik met de DA bespreken wat de verschillen in behandeling of kansen zijn als de tumor goed of kwaadaardig is, op het moment wil ik liever niet dat ze in het snijden want stel je voor dat het zijn laatste dagen zijn en dan is hij alleen nog maar aan het herstellen van een operatie. Ik vind het moeilijk.Overigens is Roc wel blij en vrolijk.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 02:41

He As, dat vind ik toch wel goed nieuws, Roc is vrolijk, blij en koortsvrij.
Hopelijk blijft hij zo en kun je het moment van afscheid nemen uitstellen.
Net als Patries ben ik op het moment niet erg actief op bokt.
Toch denk ik elke dag aan jou en Roc.
Ik hoop dat hij koorstvrij blijft en dat jullie nog vele jaren van elkaar kunnen genieten.
Een hele dikke knuffel voor jullie beide :*

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 11:47

Hoi Bren, ik zou wel graag willen dat ik nog jaren van Roc zou kunnen genieten maar dat gaat niet gebeuren. ;( Het gaat wel redelijk goed met hem,maar langzaam gaat hij ook achteruit, dus ik denk dat de tumor toch aan het groeien is. Vanmorgen heeft hij zijn brokjes ook niet opgegeten. Ik kan niet ontdekken of hij pijn heeft, want hij is wel gewoon blij en vrolijk, maar toch merk ik dat het minder wordt |(

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 11:49

Och nee toch! :(:)
Hoop dat het nog even meevalt! Nouz had de laatste dagen (maarja, daar ga je al, de laatste dagen..) ook af en toe dat ze dr eten niet opat en daarna weer vol enthousiasme op dr koekje afvloog.. Hoop echt voor jullie dat je nog even mag genieten samen!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 12:24

Dank je Amyz, moet de laatste dagen ook veel aan je denken, dat je zei dat je het vanzelf merkt als het zover is. Daar heb je echt gelijk in. Ik ga vanmiddag even de DA bellen, mijn pillen zijn op en ik wil ook even het verschil weten wat er mogelijk zou zijn als het een goedaardige of kwaadaardige tumor is.

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 17:42

Ach lieve Astrid, denk en voel met je mee....

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 17:45

Dankje Nathaly <3

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 17:46

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 13:03

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 14:54

Dankje Moon <3 <3
Ik ben ondertussen naar de DA geweest, fotos gemaakt van de longen en hart, zijn ok, schoon, maar zijn milt zit vol met uitzaaiiingen |(
dus binnen niet al te lange tijd zal ik Roc moeten gaan missen, moet ik hem in laten slapen |(

sparretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 15:22

Ah jeetje wat een naar nieuws :(:)
geniet van jullie tijd samen meis, het zal niet meevallen.

Dikke knuffel!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:30

Sterkte As, heb net je andere topic ook gelezen ...

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 21:39

Sparretje, dankje, ik ben al begonnen met afscheid te nemen met Roc van bepaalde plaatsen waar we graag komen. en ook bezig met fotos maken. Ik hoop dat ik morgen even met hem naar het strand kan, hij vindt dat altijd zo heerlijk en dan lekker zwemmen <3
Dankje MT, ik zal de kracht zeker nodig hebben, het valt niet mee om sterk te blijven. Vanmorgen heb ik mijn lippen en tanden zo hard op elkaar geperst bij de DA om niet in huilen uit te barsten dat ik er een stekende koppijn aan over gehouden heb.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 23:31

Lieve As,
Probeer te genieten morgen van Roc op het strand.
Krijg kippevel van je nieuwe onderschrift.
Zou zo graag willen dat ik iets kon doen, maar je berichten zeggen niets anders dan slecht nieuws |( .
Ik denk elke dag vele malen aan jullie.
En wil je heel veel sterkte en kracht toewensen :* .

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 00:30

As ik zit met tranen in mijn ogen achter mijn pc en lees je onderschrift................ Roc zal je zeker dankbaar zijn voor al je goede zorgen voor hem !!! Maxi en hij zullen straks inderdaad samen zijn....
Je neemt de juiste beslissing, al weet ik ook maar al te goed dat het vreselijk moeilijk is... Sterkte in mijn gedachte ben ik bij je en bij Roc. Geef hem een dikke knuffel van me en geniet van hem zoveel je kan.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 13:03

Dank je Bren en Moon <3 Weet je , jullie helpen mij eigenlijk al heel erg door belangstelling te tonen, Het is echt heel erg moeilijk.
Vanmorgen bij het opstaan zag ik eigenlijk al dat het matig was met Roc, hij had niet zoveel belangstelling en wilde echt nog even verder slapen. Maar als ik uit bed ga en dingen begin te doen zoals koffiezetten enz dan wil hij er toch weer bij zijn en loopt hij weer achter me aan. Toen ik echter een paar handdoeken en de autosleutels pakte werd hij helemaal blij en ging graag mee.
Aan het strand hebben we genoten, hij is lekker het water in geweest, en ik heb weer veel fotos gemaakt. Hier mogen honden eigenlijk niet op het strand zijn in het toeristen seizoen, maar ik had een rustig stukje uitgezocht waar niemand was en ik dacht als de politie komt leg ik het gewoon uit en daar hebben ze vast wel begrip voor. Toch was er weer een dame op de fiets die het nodig vond om me er op te wijzen dat ik asociaal bezig ben en dat honden niet op het strand mogen, proberen uit te leggen waarom hielp niet ze schreeuwde alleen maar harder en zei dat ze hoopte dat ik een enorme boete zou krijgen. Dat was wel een minpuntje :\
Nouja Rocje heeft in ieder geval lekker genoten en ligt nu lekker tevreden te slapen naast mijn stoel :+:

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 13:31

Fijn As dat Roc en jij samen hebben genoten. Dat voorval met die vrouw snel vergeten, die had vast haar dag niet........ Je hebt Roc in ieder geval een super dag gegeven en hebt daar zelf ook wel weer de nodige energie uit geput. Nogmaals sterkte !

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 13:37

Oh jemig, wat vreselijk......ik weet wat het is je vriendje te moeten verliezen, jij moet er meteen twee afgeven....heel veel sterkte.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 15:13

Moon, dankje, het was echt superleuk op het strand met Roc en hij heeft ook nog eens goed gegeten nu :j
Diablo, ik heb je topics gelezen, en ben blij dat Bo je weer energie en vreugde teruggegeven hebt. :) Het is idd heel moeilijk om het liefste dat je bezit te verliezen :+

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 15:18

Veel sterkte, heb op je hondje gestemd voor Royal Canin kalender

sparretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 16:34

Fijn dat jullie nog zo lekker hebben kunnen genieten op het strand <3
De foto van Roc in de bloemen is echt super! Is dat een recente fot? Hij kijkt er zo happy.