Bijna me hondje kwijt...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Bijna me hondje kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 16:47

Mensen, er zit een verschil tussen je mening ventileren en TS/haar ouders uitmaken voor oud vuil

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 16:59

TS snap jou situatie ook wel hoor, lastig omdat je zelf niet veel kunt met de hond. Zou wel even bellen en als ze dan willen dat je langskomt het via de telefoon proberen uit te leggen. Dit is makkelijker dan als je voor iemand staat en daarmee kun je altijd mee naar je ouders gaan.

Iedereen denkt dat het zo makkelijk is om als 15 jarige je hondje te pakken en ermee naar de dierenarts te gaan volgensmij. Mss stellen haar ouders dit totaal niet op prijs. Ook mag zij dan ook gaan leggen dat er geen geld is en (niet rot bedoeld) haar ouders eigenlijk het hondje aan z'n doen overlaten. De ene 15 jarige is de andere niet he, ik zou er maling aan gehad hebben maar niet iedereen is zo. Haar ouders afblaffen schiet ze niks mee op.
Val mij er nou niet op aan straks dat ik het allemaal maar goed vind wat er gebeurd met 't hondje want dit is zker niet zo, vind het totaal niet kunnen en erg zielig.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:09

Moderatoropmerking:
Ondertussen is er genoeg geschreven over de situatie van TS haar ouders en de (niet) mogelijkheid om naar een dierenarts te gaan. Natuurlijk kan dit een toevoegende waarde op het topic hebben, maar de wijze waarop is hier het meest van belang. Oftewel houdt het respectvol hier ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 13:56

Hoe is 't met het hondje afgelopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 13:20

Mag ook per pb hoor... Maar 'k ben wel serieus bezorgd geweest om het hondje, en ben dat nu nog steeds, nu we niets meer horen.... Ik hoop dat alles goed is gegaan... ? :(:)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 13:21

Zou ik ook eigenlijk wel willen weten :)

xTesske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 07:35

Omdat iedereen zich afvraagd hoe het nu met haar gaat hier toch even een berichtje..

Ze heeft geen aanvallen meer gehad en ze is weer net als normaal, alleen vraagt ze opeens
heel veel aandacht bij me haha. Verder is ze dus weer helemaal gezond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 09:22

Gelukkig, dat is heel fijn om te horen :j