saskiakefie schreef:Nee het is ook niet gebaseerd op ts, maar op andere reacties.
oké kwam anders over, sorry
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
janouk schreef:ik vind haar echt ongezond vet. Zelfs haar hals is vet. Kan je haar niet een tijdje op de paddock houden en minder voeren?
Sommige van onze schapen worden ook wel eens te dik, die haal ik dan een tijdje naar huis voor rantsoen. Hier zeggen wij dan pestend: touwtje erom en klaar is de rollade; maar die zijn nog zeker de helft van jouw schaap.

(niet opbouwend, maar wel goed bedoelt)
?
Sommige mensen vinden dat hun mening wat meer mag luidden dan die van andere en daar hebben ze ook recht toe, al is het niet zo (vind ik) dat ze tegen jou mogen zeggen dat jou dieren ongelukkig zijn. Dit kan je nog het allerbeste zelf bepalen, want JIJ bent de eigenaar en ziet ze elke dag.
marielle231 schreef:Tja dat is internet he
We hebben gewoon het beste met de dieren voor, dit kun je zien als commentaar of tips
Ik geef verder alleen aan dat een schaap niet gelukkig is alleen![]()
Wat ze ermee doet moet ze zelf weten, maar mag toch zeggen dat ik het zielig vind.
echt lief ! 
Rean_Pony schreef:marielle231 schreef:Tja dat is internet he
We hebben gewoon het beste met de dieren voor, dit kun je zien als commentaar of tips
Ik geef verder alleen aan dat een schaap niet gelukkig is alleen![]()
Wat ze ermee doet moet ze zelf weten, maar mag toch zeggen dat ik het zielig vind.
waarom zou kobi niet gellukkig zijn met guus ? dat zijn dikke vriendjes toch ? die zijn altijd bijelkaar.

Leuke fotos!!
M3lisss schreef:janouk schreef:ik vind haar echt ongezond vet. Zelfs haar hals is vet. Kan je haar niet een tijdje op de paddock houden en minder voeren?
Sommige van onze schapen worden ook wel eens te dik, die haal ik dan een tijdje naar huis voor rantsoen. Hier zeggen wij dan pestend: touwtje erom en klaar is de rollade; maar die zijn nog zeker de helft van jouw schaap.
Jij kent blijkbaar de regels van het feedback-geven niet.

xLauraax schreef:Weer een typisch voorbeeld van hoe bokt met elkaar omgaat hè..
Zodra er iets aan te merken valt moet iedereen er op af.
Als je haar openingspost leest zie je toch dat ze zich er prima van bewust is dat dit schaap te dik is?
Waarom moet dat dan toch altijd nog 100 keer op een negatieve manier verteld worden?