Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GamblersCup schreef:Mijn hoefsmid heeft voor zoiets echt geen tijd, die is druk met zijn paardenklanten![]()
Ziet er wel mooi uit, maar het lijkt me niet te "stijl" voor mijn kat, ik denk dat het wat meer naar binnen moet buigen om dit monster binnen de tuin te houden. Je hebt wel een grote tuin zeg!
Ik hoop dat Marye78 ook nog fotootjes heeft weten te maken!
fantastique schreef:Daar schijnen ze toch nog makkelijk overheen te kunnen gaan heb ik me wijs laten maken :S
Ja ik woon nu op een boerderij en daar zitten ook elke keer katten en honden in mijn tuin te schijten.
Heb er een gigantische hekel aan!
Ik ben dol op mijn katten maar ze mogen hun behoefte gewoon op hun eigen kattenbak doen en niet bij iemand anders in de tuin
Ik zat eventueel te denken om in plaats van een balk die naar binnen komt een soort van bloemenrij te maken boven aan de schutting...
Dan kunnen ze er niet overheen en ziet er dan toch nog enigzins "mooi" uit...
Zou dat een oplossing zijn?
Arabesk schreef:Er is ook zo'n systeem voor honden en katten om onzichtbaar het erf af te zetten, dan krijgen ze een halsband om en als ze te dicht bij de grens komen gaat ie piepen en dan volgt een stroomschokje als ze nog doorlopen alsof ze tegen schrikdraad lopen.
Cowgirl schreef:Nou ik heb het al gevonden![]()
http://www.kattenbeveiliging.nl
Ik vind het heel mooi. Misschien is het prijskaartje minder mooi maar als je handig bent kun je zelf een hoop doen.