Spoedcursus EHBS: vette spin in huis? Zó raak je hem kwijt!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:01

No way dat ik die spin zo zou vangen.. Ik zou ontzettend hard gillen en mijn katten halen :') Zo dichtbij kom ik echt niet bij zo'n engerd :=
Wel leuk gedaan!

Anoniem

Re: Spoedcursus EHBS: vette spin in huis? Zó raak je hem kwijt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:03

Mijn kat gaat er eerst een uur mee spelen en raakt hem dan regelmatig kwijt..... := om hem na een paar dagen terug te vinden half aangevreten in je schoen is ook weer niks :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:08

Hier gaat de kat er mee spelen :')

Ik ben ook geen held wat spinnen betreft...
Vroeger pakte ik altijd de haarlak (mega strong) spoot die op de spin en dan kon ik hem daarna opzuigen.
Vind het altijd zo eng als ze beginnen te rennen, met de haarlak ging dat dus niet meer :o

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:13

Hoe nuttig ze ook mogen zijn, bij mij gaan ze door de wc heen (als mijn man ze gepakt heeft, durf het zelf niet...)
Mijn man wil ze ook altijd buiten zetten maar dan zeg ik altijd echt niet, lopen ze net zo hard weer naar binnen!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:13

listiglistje schreef:

Ik ben ook geen held wat spinnen betreft...
Vroeger pakte ik altijd de haarlak (mega strong) spoot die op de spin en dan kon ik hem daarna opzuigen.
Vind het altijd zo eng als ze beginnen te rennen, met de haarlak ging dat dus niet meer :o

Werkt ook goed bij muggen!

anuschkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 12:46

Ahhhh bah bah bah! Nee dat kan ik ook echt niet hoor... Ik heb een serieuze spinnenfobie! Heb t tweede filmpje aangeklikt en ook meteen weer weggeklikt, ik kan dat echt niet kijken, wordt echt hysterisch! Hier doet manlief ze opruimen of een van de poezen, als ze niet TE groot zijn dan... Anders moeten zij er ook niets van weten!

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:00

Respect voor jou, had ik echt niet gedurft!

Hier een keer heel lang geleden een snelle grondspin gehad. Was alleen thuis met een aantal tijdschriften voor mijn snufferd. Op de stoel gaan staan en gooien maar. Steeds mis, kon wel janken :') Op een gegeven moment raak en heb denk wel 10 minuten op het tijdschrift gestaan. Daarna alles laten liggen en weg gegaan. Kom ik thuis zie ik HET tijdschrift op tafel liggen. Vraag mijn vader het tijdschrift om te draaien en daar was die, zo plat net alsof die op het tijdschrift hoorde :')

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:21

Hahahaha wat een briljant filmpje :') Ik ben echt doodsbang voor spinnen, en die in jouw filmpje is echt mega :oo

paf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:32

toen ik het eerste filmpje zag, dacht ik, dit gaa ik zeker weten de volgende keer doen. Dat durf ik gewoon helemaal. Na het tweede filmpje zit ik hier om mij heen te kijken of ik niet gillend de kamer uit moet rennen. No way dat ik ooit nog in de buurt van een spin durf te komen.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 10:01

Gisteren zat er in het huis bij men vriend zoooooooooown dikke spin, ik kon niet meer tv kijken alleen nog maar naar de spin |( en niemand wou hem weg halen. "ag die zit daar toch prima"
of "dan ga je naar boven ofzo" ja ok dan zie ik hem dan niet maar als ik terug kom en hij zit niet meer op de muur durf ik niet meer normaal in de kamer te zitten wetende dat er zoooooown grote spin "woont".
Zelfs me vriend niet :( na een half uur zeiken en zeuren, heeft me schoonzusje hem toch maar dood gemaakt .

Ik was zoo kwaad op me vriend, ik janken en vollop boos op hem :( "ja ik wist niet dat je zo bang voor spinnen was en dat je er zo mee zat" :( ik was zo boos.

Nu heeftie wel beloofd dat hij ongeacht wat,wie of waar hij voortaan alle spinnen die ik wil dat hij opruimt voor mij opruimd :D

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:30

jeuzus wat een grote spin. Op die manier durf ik het nog steeds niet. :')

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:35

Zo doe ik het ook altijd :D

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:43

spekkiejnfu schreef:
Heel leuk, tot dit gebeurt;

http://www.youtube.com/watch?v=bRV4d9LC ... ture=share

Ik ben zelf inmiddels zover dat ik met mijn ogen dicht en een ondoorzichtige beker wel actie durf te ondernemen, maar wat moet je als je op jezelf woont en niet meer midden in de nacht je oom kan bellen of hij hem alstjeblieft wil verwijderen.

en bedankt voor je filmpje he...gadver de gadver....

TS....erg leuk die EHBS maar ik durf het echt niet zo...veel te dichtbij, ik ga wel lekker hysterisch mijn man of buurman halen hahaha

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:46

OMG zelfs dat zou ik absoluuuuut niet durven, krijg de rillingen van uit me tenen tot aan boven op me hoofd bahhh!!!

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:05

Aaah help, kan je me ook vertellen hoe ik een wesp uit mn huis krijg? Ben echt een watje wat wespen betreft en hij zit hier maar te zoemen en hij is enorm aah :=

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:05

noekje schreef:
Aaah help, kan je me ook vertellen hoe ik een wesp uit mn huis krijg? Ben echt een watje wat wespen betreft en hij zit hier maar te zoemen en hij is enorm aah :=

getsie, ik kan je niet helpen ik ben daar ook al doodbang voor :S

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:18

Haha, dat helpt inderdaad niet!! Ben net even buiten gaan staan toen ie als een gek in het rond ging O:) Zie hier trouwens wel heel veel wespen voorbij vliegen. Jullie daar ook al last van of heb ik hier ergens een nest :=

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:32

noekje schreef:
Haha, dat helpt inderdaad niet!! Ben net even buiten gaan staan toen ie als een gek in het rond ging O:) Zie hier trouwens wel heel veel wespen voorbij vliegen. Jullie daar ook al last van of heb ik hier ergens een nest :=

Elektrische vliegenmepper! Hier kun je ook spinnen in een formaat tot 3 of 4 cm mee vermoorden! Ik weet niet of grotere er ook mee doodgaan, daar durf ik niet in de buurt van te komen! Over de wesp: Wel lang genoeg roosteren, als je hem alleen bewusteloos maakt, wordt -ie boos! :+

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:40

jakkie,
gisteren had ik ook weer zo n knoepert hier zitten.heb fijn een stuk karton en dan flink erop los geduwt.
ga hem echt niet lief buiten zetten dan is hij ook weer snel lief binnen brrrr.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:15

Hahaha geweldig _O-.

Zulke dingen laat ik wel door iemand anders doen :D

klijnliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:19

Dat gaat ik dus ech nie doen he? Ben jij gek.. stel die pot breekt... papier scheurt... hij beweegt... ik word gek... Neeeeee nooit niet :n

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:20

Het is geniaal, maar ik durf al niet zo dichtbij te komen met dat glas, laat staan een papiertje er onder door te schuiven. En als hij dan zo in dat glas naar mijn hand komt zou ik hem van schrik laten vallen, gillen & heel hard weg rennen. _O- HEEEEELP.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:21

Bij mij presteerde de spin het om terwijl ik het glas neerzette zijn poten ertussen te doen. Toen was hij zn poten kwijt en moest hij dood :+ :=

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 11:16

listiglistje schreef:

Bekend :D
Is wat minder als je met blote voeten niets vermoedend staat te telefoneren en je voelt de kat bij je voeten spelen, en als je dan kijkt waarom hij niet weggaat, en hij heeft een zeer vet exemplaar (nog groter dan uit bovenstaand filmpje) bovenop je voeten gelegd als kadootje. Levend. :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 19:29

ieeeeeh :x :x
dat durf ik dus niet, respect dat je dat doet _/-\o_