Zo dichtbij kom ik echt niet bij zo'n engerd 
Wel leuk gedaan!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
om hem na een paar dagen terug te vinden half aangevreten in je schoen is ook weer niks
listiglistje schreef:Hier gaat de kat er mee spelen![]()
Ik ben ook geen held wat spinnen betreft...
Vroeger pakte ik altijd de haarlak (mega strong) spoot die op de spin en dan kon ik hem daarna opzuigen.
Vind het altijd zo eng als ze beginnen te rennen, met de haarlak ging dat dus niet meer

Op een gegeven moment raak en heb denk wel 10 minuten op het tijdschrift gestaan. Daarna alles laten liggen en weg gegaan. Kom ik thuis zie ik HET tijdschrift op tafel liggen. Vraag mijn vader het tijdschrift om te draaien en daar was die, zo plat net alsof die op het tijdschrift hoorde
Ik ben echt doodsbang voor spinnen, en die in jouw filmpje is echt mega
en niemand wou hem weg halen. "ag die zit daar toch prima"
na een half uur zeiken en zeuren, heeft me schoonzusje hem toch maar dood gemaakt .
"ja ik wist niet dat je zo bang voor spinnen was en dat je er zo mee zat"
ik was zo boos.
spekkiejnfu schreef:Heel leuk, tot dit gebeurt;
http://www.youtube.com/watch?v=bRV4d9LC ... ture=share
Ik ben zelf inmiddels zover dat ik met mijn ogen dicht en een ondoorzichtige beker wel actie durf te ondernemen, maar wat moet je als je op jezelf woont en niet meer midden in de nacht je oom kan bellen of hij hem alstjeblieft wil verwijderen.
Zie hier trouwens wel heel veel wespen voorbij vliegen. Jullie daar ook al last van of heb ik hier ergens een nest
noekje schreef:Haha, dat helpt inderdaad niet!! Ben net even buiten gaan staan toen ie als een gek in het rond gingZie hier trouwens wel heel veel wespen voorbij vliegen. Jullie daar ook al last van of heb ik hier ergens een nest
.
listiglistje schreef:Hier gaat de kat er mee spelen