Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mossel schreef:Miracle_ schreef:Tsja wat vind ik? Ik vind het in 1 woord belachelijk. Gezonde dieren in laten slapen, nee niet voor mij weg gelegd...![]()
wat wil je dan, dat ze hun laatste levensdagen in een kennel hun leven slijten? Zulke oude honden worden niet of moeilijk herplaatst weet ik uit ervaring
xManon_ schreef:Die mogelijkheid bestaat echt wel.
En wat supertinkie zegt, als ze écht beste had gewild voor d'r dieren had ze dat echt wel voor elkaar kunnen krijgen.
Ayasha schreef:xManon_ schreef:Die mogelijkheid bestaat echt wel.
En wat supertinkie zegt, als ze écht beste had gewild voor d'r dieren had ze dat echt wel voor elkaar kunnen krijgen.
Ze was 60, wat verwacht je als er geen familie is die wil, pups vinden nog maar amper leuke baasjes, laat staan 3 oudere honden samen. Hoeveel mensen willen drie nieuwe honden ineens?
Niet iedereen heeft familie die honden willen.
Benfan schreef:ik vind met oudere dieren, die niet meer in aanmerking komen voor herplaatsing en niet gescheiden mogen worden omdat ze altijd al samen waren. Een spuitje helemaal geen slechte oplossing. Ik begrijp die man wel, jammer dat de party v/d dieren haar eigen belang (aandacht) dat voor het belang van de dieren stelde (waar hadden ze dan heen gemoeten)
Ayasha schreef:nee ik zeg niet dat ze dom of achterlijk zijn, ik betwijfel enkel of doden nog veel weten
, maar die dieren hebben de keuze ook niet gehad... Baasje wil ons dood, dus hup, spuitje er in.Lieveranders schreef:uhm dit bijvoorbeeld? http://www.smakterheide.nl/senioren.php