Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laura1986 schreef:Ik zal mn ogen ook openhouden. Telefoonnummer staat in de MP advertentie!
Scandicnr1 schreef:Ik zet je advertentie op mijn facebook! hoop dat alle hulp helpt!
MoniqueT schreef:Heb de link op twitter, hyves en Facebook gezet ....
Marye78 schreef:Wat bizar zeg...
Ik woon zelf in Grave, maar je weet nooit, zal het ook in mijn achterhoofd houden.
linnke schreef:ik kom uit oss. Ik houd m'n ogen open voor je!
sterkte!
pubelia schreef:Als je weer een zoektocht op gaat zetten, dan stuur me maar een pb.
Heb gisteren hier nog wel een hond los zien lopen, alleen die lijkt wat groter als op de foto.
Heb je al posters gemaakt en in de buurt opgehangen? (daar kregen wij een aantal jaren geleden reactie's op!)
blue_sky schreef:Jeetje Monique,
Wat een nachtmerrie! Zoals je weet woon ik ook een heel eind uit de buurt maar ik wandel veel met mijn eigen hondje in de omgeving van Valkenswaard. Ik zal zeker uit kijken.
lindatje schreef:Mijn vriend woont in Uden, ik zal hem dit topic even doorsturen zodat hij z'n ogen open kan houden. Verder ben ik daar het weekend waarschijnlijk ook en zal even een flinke wandeling gaan maken in de hoop haar tegen te komen.
Hoe heet ze? En luisterd ze goed naar d'r naam? Verder nog bijzondere kenmerken oid?