_Tara_ schreef:@ Sjolvir: Zoenvissen kunnen wel ontzettend groot wordenAlgenetertjes kunnen, afhankelijk van welke je hebt, ook ontzettend groot worden. Maar aangezien je etertjes zegt, neem ik aan dat ze klein zijn en dat 't otocinclussen zijn?
Toen ik nog bij m'n ouders woonde en daar aquaria had (op een gegeven moment 3), ging de kat daar ook altijd graag op liggen en uit drinken. Meer deed ze gelukkig niet.
Aquarium heeft extra plank erop liggen, vorige eigenaar had ook katten
. Dus als ik hem niet open heb om er iets in te doen, kunnen ze er echt niet bij!
Ja zijn otocinclusjes, van die schattige kleintjes!
(heb als leek braaf aan die aquarium vriendin gevraagd wat ik erin moest doen
)Zoenvis is al zeker jaar of 12 oud, vermoedelijk ouder, want vorige eigenaar had hem ook al gekregen!
En is boterham vullend, zeggen we altijd voor de grap.
En het is ook niet echt een aquariumpje.... is best groot.. vind ik, is een hoekaquarium van Jewel.
Die ik dan weer midden in de kamer heb gezet
omdat ik visjes kijken toch ook wel stiekum leuk vind... 
Dus ding hoeft echt niet meteen weg...
Algenetertjes kunnen, afhankelijk van welke je hebt, ook ontzettend groot worden. Maar aangezien je etertjes zegt, neem ik aan dat ze klein zijn en dat 't otocinclussen zijn?
), ging de kat daar ook altijd graag op liggen en uit drinken. Meer deed ze gelukkig niet.
prachtig
Ze komen niks te kort, en echt veel werk is het ook niet ofzo. Maar je moet het wel willen. En veel mensen vinden het na een tijdje niet leuk meer en dan hebben ze er ook geen zin meer in idd. Ik kan daar ook echt niet bij met m'n hoofd.. zo'n beestje heeft toch ook verzorging en aandacht nodig? Het is toch geen ding?..