Super! Hier kunnen de instanties die er eigelijk voor zijn wat van leren! Kun je die foto's ook niet naar de mensen sturen die je gebelt hebt?
Adin
Geplaatst: 04-04-11 21:23
Oh dit is bij Sas, wat leuk, had er al over gehoord dat er ooievaars zaten, leuk om er nu ook een beeld bij te hebben
Jacimatho
Geplaatst: 04-04-11 21:23
Chapeau! Top werk van jullie.. Laat je weten of Ilse en Douwe nu echt verder gaan met bouwen? op http://www.beleefdelente.nl kun je ook een koppel ooievaars volgen, erg leuk!
gaapje
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-11 21:24
ach ik heb zoiets, laat ze maar . Heb is opgelost, en hopelijk is het allemaal niet voor niets geweest .
Zo zitten ze morgen op de andere paal haha
capopjekop
Geplaatst: 04-04-11 21:25
Ooievaars zijn leuk, ik heb ook al een aantal jaar een ooienvaarskoppel als buren. Mijn oude buurman heeft zo'n nestpaal gemaakt en daar zit nu ieder jaar een paar op met jongen. Ze staan ook heel vaak in de wei bij mijn paarden
Ben benieuwt of ze er gebruik van gaan maken!
sassefras
Geplaatst: 04-04-11 21:25
mmmmmm ze slapen vannacht ergens anders , zal je zien dat ze niet meer terug komen ,
ze zitten aan de overkant te kijken nu
gaapje
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-11 21:26
ja wij ook . Er zijn 4 palen, en op deze waren ze elke keer aan het knutselen .
Adin
Geplaatst: 04-04-11 21:27
dat zou zonde zijn!
gaapje
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-11 21:27
sassefras schreef:
mmmmmm ze slapen vannacht ergens anders , zal je zien dat ze niet meer terug komen ,
ze zitten aan de overkant te kijken nu
dat zei ik dus ook al . Ach sas, slapen jij en je huspuppy maar een nacht daar
hoop alleen niet dat het echt is wat ze zeggen , want volgens mij heeft niemand op stal een ooievaar nodig nog
sassefras
Geplaatst: 04-04-11 21:29
ik wel, heb drie paardenmeisjes die bijna een veulen gebracht krijgen natuurlijk
Belachelijk dat je nergens geen hulp krijgt voor een nest, maar jullie hebben zelf een mooi nest in elkaar geknutseld, hoop dat ze er gebruik van gaan maken, ben benieuwd.
Dat is een heel luxe platform voor een eventueel nest. Ik hoop echt dat ze er gebruik van maken. En idd, zeer slordig dat je nergens terecht kunt, of diep in de buidel mag tasten als je ze wilt helpen. Misschien kun je een journalist inschakelen als ze echt gebruik maken van dit platform en daar je verhaal doen?
wat super zeg, stille meelezer hier! Top dat ze hem gaan gebruiken, inderdaad wat een onzin dat je nergens hulp krijgt. Dan willen ze dat de ooievaar terug komt in Nederland maar niemand doet er iets aan.
Hehe nu wordt het poep ruimen, want het schijnt dat ze heeeeeel wat afsch**ten