Tieme schreef:stef schreef:500 gram? Das nog geen pak suiker! Hoe groot is zo'n beestje dan als ie volwassen is?
tussen de 500 en max. 1500 gram.
Dat is een gewone chihuahua, een teacup is volwassen onder de 500 gram.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:we kunnen nu allemaal wel zo lelijk doen maar volgens mij hadden we allemaal hetzelfde gedaan als we daar stonden en er lag zo'n zielig hoopje hond
annebe schreef:Citaat:we kunnen nu allemaal wel zo lelijk doen maar volgens mij hadden we allemaal hetzelfde gedaan als we daar stonden en er lag zo'n zielig hoopje hond
Dat denk ik niet! Misschien egoistisch om dan maar niet aan deze malifide handel mee te doen en zo'n diertje te laten sterven, maar dit is exact wat zij willen bereiken.
De 500,- hebben zij in hun pocket en de volgende staat al weer klaar om erin te trappen.
Ik doel dan op die puppy mil achtige omstandigheden... Diablo schreef:Een gewone chihuahua weegt echt wel meer hoor, van 1,5 tot 3 kilo. De teacups zitten hier dus onder.
Citaat:De Chihuahua heeft de naam het kleinste rashondje ter wereld te zijn. met zijn formaat - dat ligt onder de 20 cm - en zijn gewicht - van gemiddeld 1 tot 2 kg - past hij met een beetje proppen redelijk goed in een jaszak.
Brainless schreef:Dat is een gewone chihuahua, een teacup is volwassen onder de 500 gram.
Tieme schreef:Brainless schreef:Dat is een gewone chihuahua, een teacup is volwassen onder de 500 gram.
Een tea cup is volwassen niet onder de 500 gram. tea cups zijn eigenlijk de "ongezonde" chihuahua's. tea cups moeten min. 500gr. wegen en max. 1500gr.
alles wat daarboven valt zijn "normale" chi's. dus van 1500 tot 3000gr.
stef schreef:ohnee? Waarom staat er dan op marktplaats steeds dezelfde vent die dwergen aanbied als zeer unieke minipony's?
RiagrL Ik vind dat je gelijk hebt, alleen tja, hoe je het ook doet, je doet het toch nooit goed, zeker niet op BB
?

Schimmelig schreef:Limoen schreef:Ik neem aan dat je 950 gram bedoelt ipv 0,95 gram.
Teacups zijn tot 500 gram, dus ze zal wel 95 gram zijn?