Ik open niet voor niets een topic en dit doe ik echt niet om mezelf voor de gek te houden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LittleRose schreef:Blijkbaar kan je hier niet normaal een topic openen, ik vraag om advies en niet dat ik afgeraakt wordt over nalatigheid en weet ik het wat.
En als jullie goed lezen, het is niet zeker of het broer en zus zijn!!
Ook heb ik deze katten met 3 weken in huis genomen omdat ze ergens tussen het stro zonder moeder lagen, dus een dierenvriend ben ik zeker!!
LittleRose schreef:Ook heb ik deze katten met 3 weken in huis genomen omdat ze ergens tussen het stro zonder moeder lagen, dus een dierenvriend ben ik zeker!!
LittleRose schreef:Het is absoluut niet zeker dat ik (mocht ze zwanger zijn) dat ik de kittens geboren laat worden. Mocht het wel zo zijn dan heb ik al goede huizen voor ze. Ik kan er niks aan doen dat mensen gaan fokken en ze niet kwijt raken. In mijn opzicht draag ik dan absoluut niet bij aan het kattenoverschot.
LittleRose schreef:Ik weet wel dat het met raskatten vaak bewust wordt gedaan om zo de goede eigenschappen te behouden, echter zijn die van mij kruisingen.
Het is absoluut niet zeker dat ik (mocht ze zwanger zijn) dat ik de kittens geboren laat worden. Mocht het wel zo zijn dan heb ik al goede huizen voor ze. Ik kan er niks aan doen dat mensen gaan fokken en ze niet kwijt raken. In mijn opzicht draag ik dan absoluut niet bij aan het kattenoverschot.
Babsiej schreef:Er bestaat een middel Alizin daar kan je de kittens mee "afspuiten" dat is een kuur van 3x.
is wel heel zwaar voor de poes.
Ik vind het puur nalatigheid, ik heb verschillende open poezen, al jaren, en ook katers maar geen nestjes hoor... Daarbij wil je serieus overwegen om een poes van nu 7 maanden zwanger te laten zijn ???
LittleRose schreef:Ik weet wel dat het met raskatten vaak bewust wordt gedaan om zo de goede eigenschappen te behouden, echter zijn die van mij kruisingen.
Lindy1982 schreef:poes steriliseren het is een vrouwtje
Citaat:Het is mij ook gebeurd, en geen problemen gehad
Met 4 maanden ? Mijn DA doet het pas na de eerste krolsheid hoor, en bij katers pas met ongeveer 7 maanden
LittleRose schreef:Ik snap jullie reacties enigzins, maar dat ik nalatig zou zijn, dus met andere woorden slecht voor mijn beesten dat is iets wat jullie niet kunnen beoordelen.
Ik open niet voor niets een topic en dit doe ik echt niet om mezelf voor de gek te houden