(krijg nu ook overal de kriebels
)1x in een huis waar ik oppaste, zit ik tv te kijken met de kat op de bank en zie in mijn linkerooghoek iets zwarts. dus ik kijk en zie die spin, maar wilde het programma graag afkijken, dus maar wat dichter tegen de muur gaan zitten
toen hij binnen een minuut nog dichterbij was
tv uitgedaan, via de muur van de bank gesprongen en naar boven gerend naar me bed
deur opengelaten voor de kat, tot ik me bedacht dat de kat hem misschien wel mee zou kunnen nemen.
Volgende dag kwam de schoonmaakster, haar het verteld en terwijl ik stond te douchen kwam zij de spin tegen, opgezogen en hij was weg
En 1 keer thuis, ik ging zitten op de bank, wil tv kijken maar zie op de leuning een hele dikke kruisspin, dus ik spin op en huilend en in paniek mamslief opgebeld
uiteindelijk met de stofzuiger opgezogen, zodra ie door de slang vloog de stang losgelaten
en 10 minuten aan laten staan.edit: het enge is dat ze onbetrouwbaar en snel zijn, maar ook die vele poten hebben

Wat trouwens wel maf is, dat beest is banger voor ons

Een gewone spin kan trouwens maar tot het einde van zijn poten zien, springspin tot 30 cm ver, dus dat beest kan ons nooit zien

op dat moment liepen de rillingen over m'n lijf, ben ik opgevlogen en tegelijkertijd m'n lampje aan en daar zat het monster. op m'n KUSSEN
maar ik had toendertijd hele donkere vloerbedekking, het boek was nogal zwaar en het was avond dus ik kon niet echt zien of hij nu echt in m'n vloerbedekking geplet zat of alsnog ervandoor was gegaan. heb dus die avond in een andere kamer geslapen