Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
avaluna schreef:@Iris: Den Bosch is niet al te ver, maar ben bang dat ik dan nog een hele tijd moet wachten.
Ben 26 april jarig en dan wil ik ze eigenlijk ook in de tuin..., dan moet het geslacht al bepaald zijn.
De Sebrights zijn ook erg mooi, citroen ook zo mooi, maar niet zo dichtbij te koop, geloof ik.

anneliesdj schreef:Waha daar hebben we Mayday weer![]()
Zo'n krulvederige wil ik ook, absoluut, bij welke rassen komt dat voor?
. Thuis doet ze ook niks met de andere dieren, maar op niet-eigen-terrein...., moet ze ze jagen
. 
iris17 schreef:Haha ja ze blijft leuk en sinds een week legt ze eieren dus Miss dat we dit jaar nog babyloopeenden hebben![]()
Krulvederig zijn oa chabo's en cochin's en verder weet ik zo uit m'n hoofd even niet.
kohtje schreef:Weet iemand waar ik aan platenbonte zijdehoenders kan komen? Niet verder dan 50 km van de Haarlemmermeer vandaan.
avaluna schreef:Wat stoer, die haan, is dat de papa?
Die loopeenden zijn echt geweldig.
Stukje verderop hebben ze ook verschillende eenden en kippen (helaas geen leuke krieltjes) en ik heb de hond nu eindelijk zover dat hij ze niet meteen bestormt, hahaha. Arme Labrador met jachtinstinct, links het water met watervogels en rechts kippen, eenden etc. en het mág niet. Thuis doet ze ook niks met de andere dieren, maar op niet-eigen-terrein...., moet ze ze jagen
.
)
Urielle schreef:Hebben jullie (algemeen gericht) hok+ren zelf gemaakt of gekocht trouwens? En hoe groot?
Gelukkig komt het gras alweer op dus over een tijdje kunnen ze weer gewoon los in de achtertuin scharrelen. Dan hebben ze zo'n 200 vierkante meter tot hun beschikking. Vier kippen houden het gras gemakkelijk kort op die oppervlakte, dus vergis je niet in de vraatzucht van die beesten.
toch wat handiger als je 2 linkerhanden met klussen hebt