Meeste mensen kijken mij altijd raar aan als ik zeg dat ik een slak heb
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ginouque schreef:love_western schreef:Afrikaanse reuzenslak![]()
Meeste mensen kijken mij altijd raar aan als ik zeg dat ik een slak heb
haha echt, heb je een foto ?

. 

Eddy_Rocks schreef:Ik heb niet echt een bizar dier maar ze heeft ze niet alle 5 op een rijtje
http://94.100.120.8/64650001-64700000/6 ... _p5if.jpeg
http://94.100.122.73/257150001-25720000 ... _stV6.jpeg
Inmiddels heeft ze een facelift gehad en nu ziet ze alles weer goed
En wat dacht je van een Pulli? x_Rebecca schreef:Ik heb axolotlsvinden veel mensen ook redelijk apart, als ze ze de eerste keer zien kijken ze altijd even vreemd
Mijn wildkleur:
En mijn leucistische & wildkleur samen:
Die onderste foto is van de dag dat ik ze ophaalde, dus daar zijn ze nog een stuk kleiner en vrij gestresst
Ze zijn nu ruim 20 centimeter
met wat kun je het vergelijken??? tesseke schreef:Een vriend van me heeft een stinkdier![]()
Heeft vroeger ook nog 3 leguanen gehad, en een baardagaam.
Ik moet het doen met een hond

)
En Chiqa, ze stinken niet continu
ze hebben een klier die ze gebruiken als ze zich bedreigd voelen maar die gebruiken ze dus eigenlijk nooit (of je moet 'm wel erg op de kast jagen, het is echt hun laatste afweer namelijk). Kende ook iemand met een stinkdier, beestje stonk echt niet hoor. Je hebt ze in verschillende kleuren en met verschillende aftekeningen, ze zijn niet altijd zwart/wit maar soms helemaal wit, of wit met champagne bijv...
amziss schreef:Maar naakdieren zijn echt niet altijd minder gezond, ze zijn even gezond als alle TAMME dieren ja, ze hebben het gewoon eerder koud en kunnen daardoor sneller een koudje vatten.
Ze hebben sneller wondjes (ook van onschuldige dingen als een nageltje van een ander), daardoor ook sneller abcessen. Inderdaad sneller last van kou/tocht en dat is voor ratten toch al een zwak punt. Ook blaasproblemen kunnen daardoor sneller opspelen. Met goede verzorging en een beetje extra oplettendheid kunnen ze zich prima redden hoor, maar ze zijn echt kwetsbaarder dan hun harige soortgenootjes.