Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KarinvdM schreef:Als je een oude spijkerbroek geeft, ben je dan niet bang dat als er eens een broek over een stoel oid ligt dat deze ook gegrepen wordt door je hond?

Suusw schreef:Ik volg dit even, heb ook zo'n sloper.
Blijven de zwarte kongs bij jullie helemaal heel of krijgen ze er wel kleine stukjes af?
Wilawander schreef:Ik geef ook oude spijkerbroeken pijpen en leg daar dan een knoop in. Werkt goed en ze nemen geen goede broeken. Wel moeten ze af en toe vervangen worden.
heb van de week een kong XL zo'n zwarte voor de pup gekocht maar wat zijn die pasta's duur. Na 3 keer vullen was het ding leeg.![]()
Maar wat anders verzinnen, wat stoppen jullie erin?
Heb nu voor de andere beide honden een Kong zwart XXl gekocht
KarinvdM schreef:Onze DH vermaakt zich hier enorm goed mee:
Apporteren vindt hij geweldig, maar hij speelt er ook alleen mee, hij pakt hem ook bij het touw en schudt er dan mee.
Hij is ook bijna onverwoestbaar, hij heeft nu z'n 2e en deze is al bijna 3 jaar oud.
.
Geloof ook dat er garantie op de kong zit

Suusw schreef:Ik volg dit even, heb ook zo'n sloper.
Blijven de zwarte kongs bij jullie helemaal heel of krijgen ze er wel kleine stukjes af?
) in de magnetron doen zodat de kaas smelt,, zo moeten ze echt moeite er voor gaan doen!!
) er heel ver in de kong duwen, er dan eventueel (meer iets voor de zomer) water in doen en in de vriezer leggen!!