cavom hondenvoeding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yipee

Re: cavom hondenvoeding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 21:02

Als je een natuurlijke brok wilt met meer vlees, probeer dan eens Nutro natural choice! Mijn hond heeft ook een tijdje op cavom gestaan maar hij vond het erg vies. At niet met plezier ieder geval. Nutro smaakt h beter en ben daar zeer tevreden over. :)

Mocht je daar info over willen, je mag altijd een PB sturen! ;)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 21:16

essiesilly schreef:
En daar heb je meteen de reden waarom ze zo snel vet worden ;) :)

Daarom blijft het gros van de honden die ik ken, inclusief mijn eigen hiermee ook perfect op gewicht. :Y)

Leer eens kijken naar het individu in plaats van alle honden over één kam te scheren, en daar bedoel ik niet alleen jou mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 21:21

Wij hebben al jaren honden en nog nooit 1 die te dik is geweest. En dat terwijl we ze al jaren cavom voeren.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 21:59

magda_90 schreef:
essiesilly schreef:
En daar heb je meteen de reden waarom ze zo snel vet worden ;) :)

Daarom blijft het gros van de honden die ik ken, inclusief mijn eigen hiermee ook perfect op gewicht. :Y)

Leer eens kijken naar het individu in plaats van alle honden over één kam te scheren, en daar bedoel ik niet alleen jou mee.

Uhhh waar heb jij het nou over?!... Ik zeg toch nergens dat je niet naar een individu moet kijken?! Ik zeg alleen dat je door naar de ingrediënten te kijken meteen weet waardoor ze zo dik worden en dat heeft niks met individu te maken..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:08

"dat ze zo dik worden" .

Wie worden er dik van cavom? Geen honden die ik ik ken, ook weinig honden van dit topic, en daar doel ik dus op. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:14

Nouja ik lees toch best vaak dat cavom aanzet, vandaar ook dat ik eraan dacht dit ik hier misschien minder van hoef te voeren om onze windhondkruising wat op gewicht te houden..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:18

Je moet kijken naar je hond en voeren op het oog, imo de beste manier. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:19

Ja,dat ben ik met je eens. Daarom vraag ik wat tips.
Wat voor de ene werkt,hoeft natuurlijk niet voor de andere te werken maar ervaringen kunnen nuttig zijn.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 06:12

Dat jij ze niet kent hoeft toch niet te betekenen dat ze er niet zijn?... Ik heb zelf gezegd dat áls ik wil dat mijn hond(en) aankomen ik wel eens cavom bij voer/gevoert heb. En ja dat zet super snel heel veel aan.. En dat is erg dat ik dat zeg? Het is gewoon de waarheid, als dat al niet eens meer mag :s

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 06:57

Mijn Amerikaanse bulldog pup deed het er niet goed op diarree en het niet willen eten.
Mijn mening is gewoon probeer bevalt het niet is het jammer ;)probeer je wat anders
Niet hond reageert het zelfde.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 07:54

essiesilly schreef:
Dat jij ze niet kent hoeft toch niet te betekenen dat ze er niet zijn?... Ik heb zelf gezegd dat áls ik wil dat mijn hond(en) aankomen ik wel eens cavom bij voer/gevoert heb. En ja dat zet super snel heel veel aan.. En dat is erg dat ik dat zeg? Het is gewoon de waarheid, als dat al niet eens meer mag :s

Wellicht moet je even goed lezen wat ik schrijf en welk stuk Ik aanhaal. Het gaat mij om de missende nuances bij o.a. deze onderwerpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 10:45

Niemand die een zak heeft en voor me wil kijken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 10:47

Ik zal zo wel even willen kijken.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 10:58

Ik heb geen zak meer liggen. Maar je had natuurlijk al lang even de producent kunnen mailen of even langs een winkel kunnen gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 11:03

Het is ook dat ik er nu pas weer aan denk.
Producent geeft geen reactie. Maar ik zal mijn email nog eens sturen.

lolotjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 11:14

Ik heb goede ervaring met cavom.
Mijn hond was altijd erg mager wat we hem ook voerden hij kwam maar niet aan hij zat ook op een gegeven moment op 3 a 4 volle maat bekers en dat is veel voor een boxer reu van 64cm groot.
Toen zijn we over gegaan naar cavom en na twee weken zag her er al veel beter uit.
Mijn hond is inmiddel bijna 8 en krijg nog steeds te horen dat het een supper jong beest moet zijn van 3 4 jaar oud

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:15

Heb gisteren eindelijk een zak kunnen bekijken.
Jammer dat er niet opstaat wat erinzit. Cavom geeft die info ook niet prijs.
Dat vind ik heel vervelend.

Dus maar voor farmfood gekozen.