Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunny_l0ve schreef:En bedankt, voel me nu nog een stuk ouderder...ik ken de film...Of je kunt er 'simba' van maken van de leeuwenkoning (voor de ouderen onder ons; een disney film).
KoudbloedKim schreef:Britse korthaar is inderdaad veel boller en ronder.
In het asiel zeiden ze dat het een kruising was.. hij ziet er ook niet uit als een echte HTK-kat.
Hij is een stuk groter en zijn oren zijn ook erg groot.
Ik zie er wel wat in van een Bengaal en ik vind hem ook erg in de buurt komen van deze..
Hmm.. anders wordt het inderdaad gewoon Kees of Willem..
AlexandraM schreef:ik snap t nooit met die Bengalen:P de echte bengalen zien er zo anders uit dan sommige mensen hun omschrijven maar goed
iig ik denk dat het een gewone kat is... lijkt op onze kater en nog zooooo veel andere huis tuin en keukenkatjes:P onze oude kater zar er ook zo uit, de kittens van hun ook, buiten 1 die leek op de moeder...
KoudbloedKim schreef:Nou.. hij was in Maart geplaatst bij mensen, maar die mensen hebben hem met zijn pootje door zijn halsband in de steek gelaten..
Dus werd hij in een vangkooi gevangen, want hij was verwilderd.. nu is hij bij mij.
Ja, katten zijn echt veel slimmer dan vaak gedacht wordt.
Maar deze.. ik smelt gewoon, als hij bij me op schoot komt liggen of mijn hand vast pakt met zijn pootje.
zwenneke schreef:AlexandraM schreef:ik snap t nooit met die Bengalen:P de echte bengalen zien er zo anders uit dan sommige mensen hun omschrijven maar goed
iig ik denk dat het een gewone kat is... lijkt op onze kater en nog zooooo veel andere huis tuin en keukenkatjes:P onze oude kater zar er ook zo uit, de kittens van hun ook, buiten 1 die leek op de moeder...
Hier dacht ik precies hetzelfde. Ik ben trotse eigenaar van 2 bengalen, en ik zie absoluut nooit een gelijkenis met htk'tjes zoals deze.
Maar overal wordt de laatste tijd een bengaal in gezien.
Mjay schreef:zeker omdat je kat een normale cyperse kleur heeft, ik zie er geen kruizing in.... ik zie deze katten echt dagelijks voorbij lopen... hij is gewoon mooi slank... misschien ben je dat niet gewend...
Pentax schreef:In een gewoon nestje van htk zit ook heel veel verschil aan kittens.
KoudbloedKim schreef:Die is ook wel goed ja..
Ik denk dat, als ik hier een foto neer zou zetten van een volle raskat die gewoon in een huiskamer zit, en ik zou vragen; is dit een kruising?
Dat er dan nog steeds mensen zijn die zeggen dat het een HTK-kat is.
Dus ja.. ik had dit topic beter niet kunnen openen.