kattenoppas voor vakantie hoeveel is netjes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 08:16

Cayenne schreef:
Nee vind je het gek :D Voor dat bedrag wil iedereen het wel doen :+ Ik geloof meteen dat ze zich direct heeft aangemeld voor de volgende vakantie :D
Ik vind het echt absurd veel, maar aan de andere kant: je weet nu wel dat je gerust op vakantie kunt gaan.

Ik vind het ook wel heel erg veel geld hoor, zo wil ik het ook wel verdienen.

Als mijn ouders op vakantie gaan (en die gaan vaak) pas ik altijd op hun katten. Ik geef ze eten, haal ze aan, verschoon de kattebak, verzorg de planten, doe de post en voordat ze thuiskomen, stofzuig ik het huis.

Wat ik er voor krijg? Niets. En dat wil ik ook niet. Kleine moeite, groot plezier.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 10:54

Diablo, jij hoeft dan ook niet op een brommertje een stuk te rijden ;)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 11:39

nouja een stuk rijden het is nog geen 5 minuten rijden is wel in hetzelfde durp en bv op di maakt ze schoon in een huisje 3 straten achter mij dus dan rijdt ze gelijk ff door.

Of het teveel is of niet en bijna ga ik denken teveel want ze was wel heel erg blij...maakt nu niet meer uit ik heb dit gezegd en als ze naar pension waren gegaan en dat was de bedoeling dat kostte het me 350 euro dus beide partijen zijn er beter van

de volgende vakantie is maar 10 dagen en daar krijgt ze dan 75 euro voor in verhouding iets minder maar toch nog veel geld omdat ze zondag niet hoeft te komen en die valt toevallig wel 2x in die 10 dagen :D

Oja als er mensen zijn die het voor minder doen en bij mij willen doen dan hoor ik het graag O:)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 14:46

Tita, waar woon je :D ?

GC, nee klopt, ze wonen naast me, maar ik doe dus veel dingen extra, die bij TS niet gebeuren. Voor 150 euro kom ik de katten eten geven, aaien, kattebak verschonen, plantjes en post doen en ook nog eens stofzuigen voordat ze thuis komt ;) .

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 14:47

Ik zou dat ook bij een ander doen, kleine moeite. En zeker als ze zo veel steveel betalen als TS! :D

spiritxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 14:50

Ik kreeg 10 euro per dag voor het passen op een kat van de buren. Maar dat vind ik best wel veel, ik zou het zelf niet geven.
En wij gaven altijd 7,50 aan iemand die op onze katten paste.