Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Chiqa schreef:Nou ben vandaag bij de DA geweest voor sacha's blend, maar het werd mij afgeraden omdat het verschrikkelijk duur zou zijn voo rmijn hond van 40 kilo. Ik kan me herinneren dat jij een berekening had gemaakt Nikki_ waarin ik 2.5 maand met een potje zou doen?
Ik weet het nu even niet meer.
Chiqa schreef:Nou ben vandaag bij de DA geweest voor sacha's blend, maar het werd mij afgeraden omdat het verschrikkelijk duur zou zijn voo rmijn hond van 40 kilo. Ik kan me herinneren dat jij een berekening had gemaakt Nikki_ waarin ik 2.5 maand met een potje zou doen?
Ik weet het nu even niet meer.
Chiqa schreef:Bedankt voor je reactie, alleen zou ik graag willen weten wat het voor een hond van 40 kilo gaat kosten
http://www.sashasblend.nl/Tieme schreef:Als je even een paar reaktie terug kijkt dan zie je dat ik dat een paar dagen terug al heb vermeld dat je met een hond van 40 kg ong. 2.5 maand met een pot doet. dus reken maar uit.
klaver4dieren schreef:1 theeleepel per dag = 2,3 gram
klaver4dieren schreef:31 - 40 kg: 1 1/4 theelepel
realmagic schreef:hoi
heb nog niet alles gelezen maar heb je al eens primeval artrose gelatinaat geprobeerd?
werkt niet alleen op de gewrichten,maar versterkt ook banden pezen en spieren erom heen
realmagic schreef:hoi
heb nog niet alles gelezen maar heb je al eens primeval artrose gelatinaat geprobeerd?
werkt niet alleen op de gewrichten,maar versterkt ook banden pezen en spieren erom heen
Chiqa schreef:Tieme schreef:Als je even een paar reaktie terug kijkt dan zie je dat ik dat een paar dagen terug al heb vermeld dat je met een hond van 40 kg ong. 2.5 maand met een pot doet. dus reken maar uit.
Dit klopt niet vandaar mijn vraag (Ik stel die toch niet voor niets)klaver4dieren schreef:1 theeleepel per dag = 2,3 gram
Mijn hond weegt 40 kilo;klaver4dieren schreef:31 - 40 kg: 1 1/4 theelepel
dat is even ruim gerekend;
4x2.3 gram=9.2 gram per dag laten we zeggen 10 gram
Ik weet het niet hoor maar dan kom ik op krap aan 25 dagen, dat is even een heel ander verhaal dan 2.5 maand!
Ik wil hier graag antwoord op hebben en dat hoor ik liever uit betrouwbare bron, en niet via googel,
daar ben ik nooit te vinden, dan ga ik liever naar een winkel.
Chiqa schreef:dat is even ruim gerekend;
4x2.3 gram=9.2 gram per dag laten we zeggen 10 gram
Ik weet het niet hoor maar dan kom ik op krap aan 25 dagen, dat is even een heel ander verhaal dan 2.5 maand!
Ik wil hier graag antwoord op hebben en dat hoor ik liever uit betrouwbare bron, en niet via googel,
daar ben ik nooit te vinden, dan ga ik liever naar een winkel.
gewoon even naar de site van sasha;s gaan en dan heb je een betrouwbare bron. als je het liever uit betrouwbare bron hoort, stel dan je vragen niet via internet.
als zou je er voor de makkelijkheid 1,5 theelepel per dag van maken dan doe je er alsnog min. 75 dagen mee.