ik hoop dat ze dader vinden en deze eens echt gestrafd word.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pelryo schreef:kunnen we weer ontopic?![]()
puppys lijken mij ouder dan 1 a 2 dagen oud. Zeer triest dat dit is gebeurd, nog triester dat het zo openbaar is gelegd zodat onschuldige kinderen dit ook moeten zien..
kiwi1990 schreef:Maar ik herken deze pups van een advertentie op marktplaats, nu ik kijk staan ze er ook niet meer op..
Mitchall schreef:kiwi1990 schreef:Maar ik herken deze pups van een advertentie op marktplaats, nu ik kijk staan ze er ook niet meer op..
Serieus? Kun je miss. kijken bij je geschiedenis (internet), eventueel de woonplaats weer terug halen?
Trouwens weer érg sneu dat zoveel dieren zó om het leven moesten komen.. Triest..
kiwi1990 schreef:is er miss nog een andere manier om eventueel achter te komen?
bijdehandje1 schreef:Je zou Marktplaats kunnen contacten, of de politie in Borne die dan weer contact op kan nemen met Marktplaats. In de outboxen van marktplaats moet een bevestigingsmail zitten voor de geplaatste advertentie. Er zijn over en weer mails verstuurd, als men iets te koop plaatst op Marktplaats krijgt men een link om een advertentie te activeren.
Echt, te seniel voor woorden dat dit wordt gekoppeld aan mensen die vlees eten, honden eten ook vlees. Je kunt van een hond geen vegetarier maken
Dank je Equidea, ik zit nu juist hetzelfde te posten, maar kon niet posten omdat er tussentijds een bericht was verzonden