pfff,mijn dekgeld van mijn pony,s is nog veeeeeel goedkoper. ben zelfs met dekgeld en alle kosten door de dracht heen en de registratie van het veulen goedkoper uit
KimD
Geplaatst: 08-09-10 11:04
Wauw! Supermooie beestjes
En nee 6:55 had ik niet gered met achter de computer zitten en wachten op een updat!
Ik zat trouwens ook goed in de buurt. ik zei 3 Poesjes, bij miste de kater.
En trouwens zijn die Katten zo duur? Dat het dekgeld alleen al zoveel is?
Gefeliciteerd!! Wat een schatjes! Heb je ook al droogfoto´s?
Sterre
Geplaatst: 08-09-10 11:11
Gefeliciteerd ! Pfff... zal best schrikken zijn geweest toen het een KS moest gaan worden ! Gelukkig gaat het wel goed met moeder en de kleintjes; laat mams ze wel lekker drinken?
Ik had even in je profiel gespiekt. Maar je man zal nu wel gek worden mijn god hoeveel vrouwen wonen er wel niet in één huis? Poezen meegerekend. hihhi!
Berwicowa
Geplaatst: 08-09-10 11:25
Mooie kittens zeg.
Maar wat een prijs voor dekgeld, is het bij britten toch een stuk goedkoper
Gefeliciteerd met de kittens! Jammer van de keizersnede maar wel fijn dat alles alsnog goed gegaan is! Geniet van de kleintjes en veel succes nog! Pfoe nou ik dit zie moet ik me echt gaat inhouden om niet nog een bengaaltje erbij te nemen..
*klikt gauw het topic weg*
PaysBas
Geplaatst: 08-09-10 13:39
Voor een kwaliteitsraskat betaal je nou eenmaal niet €100,-- Ouders zijn beide op kattenhiv en andere ziektes getest, je hebt een behoorlijke stamboom etc. Zo kan ik nog wel meer redenen opnoemen waarom er een prijskaartje aanhangt voor een raszuivere kat En bij het kopen van een raskat zit er ook een koopcontract aan vast met wederzijdse verplichtingen.
Ze doen het redelijk. Helaas geeft moeders nog steeds geen melk, dus moet ik ze momenteel flessen. Wel leg ik ze regelmatig aan en hoop dat Koos toch snel melk gaat geven. Ze liggen momenteel te slapen, maar ik zal zo, als ze wakker zijn, foto´s van elke kitten nemen.