Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nakisha schreef:Wilawander schreef:Ik snap dit echt niet hoor. Een dierenarts die met een paar pillen komt terwijl de hond doodziek is....... geen bloed afgenomen niks? Lijkt me een echt vreemd verhaal.
Zoiets is niet aan huis te behandelen, ik heb ook een hond die de dierenarts opvreet maar waar een wil is, is een weg. Mijn hond heeft pech dan, als hem wat mankeert gaat ie naar de kliniek. Hoe dan ook. En als hij zo slecht is als je schrijft dan zal een snuitje genoeg zijn.
Wat ik nog minder snap, is dat TS niet weet waar de pillen voor dienen.
Daarbij, wat heb je aan pillen als de hond ze direct weer uit zal braken??
Ik geef mijn hond niets waarvan ik niet weet wat het precies doet, hoe het heet en hoeveel hij ervan hebben mag. Ik vraag mijn dierenarts altijd om informatie en ook bij injecties wil ik graag weten wat het is, waarvoor het dient en wat ik ervan kan verwachten.
Aranel schreef:Ik heb TS een PBtje gestuurd met de vraag/verzoek om haar hond toch echt op parvo te laten testen, ze gaat het vanavond bij de dierenarts aankaarten en volgens mij ook laten testen.
Ik denk dat wij verder weinig kunnen doen dan afwachten, als TS niet meer in dit topic komt heeft moddergooien en verwijten maken ook weinig zin!
wendietjuhhh schreef:Nakisha schreef:Wat ik nog minder snap, is dat TS niet weet waar de pillen voor dienen.
Daarbij, wat heb je aan pillen als de hond ze direct weer uit zal braken??
Ik geef mijn hond niets waarvan ik niet weet wat het precies doet, hoe het heet en hoeveel hij ervan hebben mag. Ik vraag mijn dierenarts altijd om informatie en ook bij injecties wil ik graag weten wat het is, waarvoor het dient en wat ik ervan kan verwachten.
Ja niemand is ook zo slim als jij bent...
De dierenarts met papieren weet heus wel wat diegene doet en wat medicijnen doen. En als de DA denkt dat diegene het van huis kan dan zou dat wel kunnen.
TS sterkte met je hond!
Specials schreef:Tat_jana: Ga jij het even mooi betalen allemaal dan voor ons?
Ga jij zorgen dat hij fatsoenlijk daar aan komt?
Godsamme, doe nog een keer mn verhaal hier..
Tat_jana schreef:Specials schreef:Tat_jana: Ga jij het even mooi betalen allemaal dan voor ons?
Ga jij zorgen dat hij fatsoenlijk daar aan komt?
Godsamme, doe nog een keer mn verhaal hier..
betalen niet wil hem er wel heen brengen hoor
als je het niet wil betalen moet je niet aan dieren beginnen
Samm schreef:Sorry hoor maar je hond die de hele dag bloed spuugt en poept, dat beest is dood en doodziek!!! Ik snap niet dat je da ( buurvrouw) dat beest zo laat martelen, hup naar de kliniek en onderzoeken starten!
En financieel hoor je ervoor te zorgen dat je ten alle tijden je dier kan helpen, dan had je hem maar moeten verzekeren.
Potverdorrie hier kan ik heel boos om worden, in mijn ogen ben je dan geen dieren waard. Zelf blijf je toch ook niet rustig op de bank zitten als heel de dag bloed poept en kotst.![]()
En dan ook nog geen updates geven omdat de reacties je niet aanstaan..pfhfhfh.
MUILKORF OM EN GAAN!
Loiz schreef:Het zou fijn zijn als een aantal bokkers die hier gereageerd hebben hun berichten eens teruglezen en bedenken of het ook vriendelijker
maar doeltreffend geschreven had kunnen worden. TS is niet te beroerd om op goedbedoelde reactie's te reageren, maar verschillende
reactie's hier gaan net te ver. Met oog op het lopende topic [BB] De moeizame sfeer op BB zou ik hierbij willen vragen of iedereen even goed zijn posts wil
nalezen en nadenken of het onderbouwd en doelbewust is, maar wel op een vriendelijke manier. Als we allemaal hierop letten hoop ik,
en vast ook andere bokkers, dat TS in dit topic updates wil blijven plaatsen. Als andere bokkers posts te ver vinden gaan of te
onvriendelijk vinden overkomen kan er trouwens altijd getemd worden, liever te veel dan te weinig als het de sfeer in dit topic goed houd.![]()
TS, sterkte en succes, ik hoop dat je hier alsnog wilt updaten!
Loiz schreef:Laat ik duidelijk zijn dat ik niet specifiek op jou gericht was
De TS wil nuttige reacties en als men dan meteen zo onvriendelijk doet is het 'logisch' dat TS wat geirriteerd reageerd in deze situatie.
Niemand kan vanachter de pc weten hoe erg deze hond is naar de DA en daar kan dus niet hard over geoordeeld worden dat ze bijv dom is.
Je kunt aangeven hoe je erover denkt, maar denk er daarbij over na dat je de precieze situatie niet kent.
Ik heb TS via pb gesproken en ze laat m zeker niet aan zn lot over. Over haar financiele deel word hier enkel gespeculeerd.
Heeft TS iets aan 50x 'muilkorf om, naar kliniek'? Heeft TS zelf gezegt dát ze het geld er niet voor heeft? Volgens mij niet..
Overigens, dat als je de kosten niet aankan je geen dier waard bent, bedankt, een da kosten van ruim 4000 euro in 1 jaar hadden wij helaas ook niet voorzien
slimmerik schreef:Okee, maar onderzoek is niet zo heel duur. En als de hond idd haar grote vriend is, zoals ze schrijft, gun je het dier toch dat onderzoek.
Blijkt de behandeling dan te duur dan kun je hem toch direct laten euthaniseren?
Een vriend gun je als het nodig is een waardig einde. Dat is toch wel het minste wat je kan doen.
Hoop dat buuf een goede DA is. Die goed advies geeft.... maar als ze al niet vertelt wat voor een pillen en spuiten ze in het dier plaatst, heb ik er toch twijfels bij....
Anoli schreef:Even over het een dier niet waardig zijn als je geen geld hebt...
Veel mensen kochten hun dier toen het goed ging, geld kwam binnen en sparen kon met gemak.
Toen kwam de crisis, veel mensen zijn ontslagen of de dupe geworden van een of ander regeltje waardoor je ontzettend gekort bent op je inkomen... Dus ja daar kun je niks aan doen, maar ben je dan gelijk je dier niet meer waardig? nee natuurlijk niet!
TS: mijn voorgaande bericht is absoluut niet aanvallend bedoeld, wat ik je probeerde te zeggen is: neem een keuze, ga of met alle toeters en bellen erop naar de kliniek of kies voor inslapen. Zeker als er geen verbetering optreedt denk ik dat je die onmogelijke harde keuze moet maken en je grote vriend zn laatste eer moet bewijzen... Hoe moeilijk dat ook is