Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liedje89 schreef:Iris82 schreef:
Ik weet ut. Ik was wat plat door de bocht. Ze gaan naar Frankrijk en laten een DA-verklaring opstellen enz. Ik heb daar hele stukken over geschreven... Zal wel komen omdat ik in 2 nachten zeven uur slaap in totaal gehad heb...
Maar geld het voor alle andere dieren dan wel EU wijd of doen mensen daar gewoon wat minder moeite voor? (Ik zie ook nog regelmatig gecoupeerde honden ik dacht altijd dat daar dan misschien een gelijksoortig systeem achterzat of knippen ze dat gewoon thuis af dan?)
Citaat:Maargoed, een hond trimmen is dan ook niet natuurlijk
nati schreef:Die foto'secht vreselijk!
Mijn moeder heeft ook franse bullen gehad...Eerlijk gezegt vind ik dat ook niks..maargoed ieder zijn menig!
marielle231 schreef:Bij de stafford en de pitjes doen ze het volgens mij ivm het vechten met dit ras.
Oren scheuren gemakkelijk als er een andere hond in hangt, dan maar eraf.Citaat:Maargoed, een hond trimmen is dan ook niet natuurlijk
Dit heeft eerder te maken met het fokken van het ras.
Wij hebben de honden zo gemaakt.
Langhaar heeft een hond niet eens nodig.
Wij mensen fokken de hondenrassen helemaal kapot.
marielle231 schreef:Bij de stafford en de pitjes doen ze het volgens mij ivm het vechten met dit ras.
Oren scheuren gemakkelijk als er een andere hond in hangt, dan maar eraf.Citaat:Maargoed, een hond trimmen is dan ook niet natuurlijk
Dit heeft eerder te maken met het fokken van het ras.
Wij hebben de honden zo gemaakt.
Langhaar heeft een hond niet eens nodig.
Wij mensen fokken de hondenrassen helemaal kapot.
Moontje1991 schreef:Honden gevechten bestaan al lang niet meer in nederland en zijn allang verboden.
Nu wordt het alleen nog maar gedaan omdat mensen het mooier vinden en vinden dat het hoort.
Dat het uit hondengevechten afstamd praat het niet goed overgens vindt ik hondengevechten ook niet goed.
nati schreef:Moontje1991 : zoals hieboven gezegt, het is wel verboden, maar het gebeurd zekers nog wel!
nati schreef:Moontje1991 : nee, tuurlijk niet. Heb al meerdere malen aangegeven dat ik het belachelijk vind dat het gebeurd