temgeil is wel een heerlijke uitdrukking

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laika schreef:Ik kan me een beetje voorstellen dat sommige mods gewoonweg helemaal gestoord worden door het gebruik van de temknop.
Nickeltje schreef:Daar heb je zeker een punt.
Maar er is nogal een verschil of een meisje van 12 tamelijk naief een topic opent over haar konijn, of een volwassene met diezelfde vraag.
En regelmatig wordt zo'n meisje van 12 minstens zo hard de grond in gestampt als die volwassene, terwijl het meisje het een stuk minder goed zal kunnen incasseren.
En daar wordt vaak genoeg geen rekening mee gehouden vind ik.
Verder wat betreft OP, als die aanzet tot een akelige discussie, wordt iemand daar zeer zeker op aangesproken.
Nickeltje schreef:Daar heb je zeker een punt.
Maar er is nogal een verschil of een meisje van 12 tamelijk naief een topic opent over haar konijn, of een volwassene met diezelfde vraag.
En regelmatig wordt zo'n meisje van 12 minstens zo hard de grond in gestampt als die volwassene, terwijl het meisje het een stuk minder goed zal kunnen incasseren.
En daar wordt vaak genoeg geen rekening mee gehouden vind ik.
Verder wat betreft OP, als die aanzet tot een akelige discussie, wordt iemand daar zeer zeker op aangesproken.
Nickeltje schreef:HAW is wat onderwerp betreft denk ik eenvoudiger te structureren omdat het er altijd over rijfoto's van paarden gaat.
BB is veelzijdiger omdat het er over dieren in het algemeen gaat, van op straat gevonden mus, tot konijn met lange tanden tot kat die jongen krijgt...
Die veelzijdigheid maakt het lastiger.
Maar je hebt wel een punt dat er gewoon net als op HAW zou moeten kunnen gelden dat als een punt al aangevoerd is, het niet nogmaals aangevoerd wordt...
Heb er zelf nog niet zo naar gekeken maar zal het eens meenemen in het overleg achter de schermen.