Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxLiEsJuHhxX schreef:ik heb vakantie zit de hele tijd vrij.. ik vind het absoluut niet erg om nu binne te blijven om voor het vogeltje te zorgen.. vind het super leuk om te doen om te zien hoe de vogel op groeit.. ook om gewoon te zien hoe de vogel in dit geval waardering heeft voor je..
ik vind de verantwoordelijkheid natuurlijk wel wat zwaar natuurlijk het is een baby die gewoon hel veel zorg nodig heeft.. en nu met de vakantie heb ik de tijd om hem die zorg te bieden..
marise83 schreef:nee dat vind ik niet, die mensen weten wat ze doen en hebben een DA tot hun beschikking.
Jinte schreef:marise83 schreef:nee dat vind ik niet, die mensen weten wat ze doen en hebben een DA tot hun beschikking.
Plus, mensen in de opvang hebben ervaring, en het is niet 1 iemand die ervoor zorgt, maar ze wisselen elkaar af. Als je dan een keer de tijd niet in de gaten houdt, zit je beestje daar te wachten op z'n eten..
XxLiEsJuHhxX schreef:dames dames dames we gaan hier geen rel topic van maken.. !! ik weet ondertussen jullie standpunt en jullie weten de mijne. .jullie hebben geen vertrouwen in mij ik wel.. !! ik heb mensen die mij steunen om mij heen en de DA om de hoek.. !! ook hier ben ik geweest al voor extra info.. met de vogel gaat het heel goed.. en hij gaat het ook redde.. !!
hij hoeft niet op zijn eten te wachten.. hij geeft binnen het half uur aan dat hij graag wat wil eten.. en dat krijgt hij dan ook.. !! dus ga niet beweren dat ik hem niet genoeg op let.. !!
XxLiEsJuHhxX schreef:Verdomme.. !! doe niet zo f ucking zielig.. !!
ik heb ervaring met het opvoeden van jonge dieren.. !! ik denk echt wel aan het welzijn vand e vogel.. !! anders had ik em wel langs de weg late zitten.. als het mij om het schatiige ging dan ging ik wel bij een opvang werken ofzo.. !!
en nu is het appelflap klaar met dit gezever. !!! wie nu nog nuttige info heeft en mij tips wilt geven is van harte welkom.. de rest kan fijn ergens anders gaan spelen.. !!
XxLiEsJuHhxX schreef:Verdomme.. !! doe niet zo f ucking zielig.. !!
ik heb ervaring met het opvoeden van jonge dieren.. !! ik denk echt wel aan het welzijn vand e vogel.. !! anders had ik em wel langs de weg late zitten.. als het mij om het schatiige ging dan ging ik wel bij een opvang werken ofzo.. !!
en nu is het appelflap klaar met dit gezever. !!! wie nu nog nuttige info heeft en mij tips wilt geven is van harte welkom.. de rest kan fijn ergens anders gaan spelen.. !!