x_Marr schreef:CK88: Snel die knaagsteen eruithalen! Of je moet konijnen met nierstenen willen....
Ook die knabbelsticks zijn troep..
Weet ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sizzle schreef:Ik heb ook al stapels konijnen gehad, maar de meeste hebben de 10 ook niet gehaald hoor. Ik durf echter wel volluit te beweren dat het niet door de leefomstandigheden komt.
annepanne schreef:Ik heb misschien geantwoord vanwege mijn eerdere verhaal, je hebt er geen grip op!
Maaikee43 schreef:heb je het over mij?
AnnemiekvM schreef:Er was iemand die zijn konijnen geen drinken gaf omdat ze groenvoer hadden. Dat ging dus niet over het in bad stoppen.
Ik vind dat konijnen ten alle tijden moeten kunnen drinken.
AnnemiekvM schreef:Er was iemand die zijn konijnen geen drinken gaf omdat ze groenvoer hadden. Dat ging dus niet over het in bad stoppen.
Ik vind dat konijnen ten alle tijden moeten kunnen drinken.
BiancaSLC schreef:ze mogen de prijzen van de hokken wel eens een stuk naar beneden gooien! dat zal meer mensen er toe zetten om een groter hok te kopen.
CK88 schreef:Ik wou dat ik mijn nijns meer kon bieden. Ze zitten samen in een groot hok bij mijn ouders, maar de tuin is niet konijn proof dus ze komen niet in de tuin. Ons huis word gebouwd, en we wonen nu in een flat. Maar ik ga zeker een konijnproof tuin maken en ze krijgen een zandbak in hun hokMijn vorige konijn was 8, en die liep los in huis.
Chiqa schreef:Sizzle schreef:Ik heb ook al stapels konijnen gehad, maar de meeste hebben de 10 ook niet gehaald hoor. Ik durf echter wel volluit te beweren dat het niet door de leefomstandigheden komt.
Dan zou ik me als ik jou was toch na gaan vragen waarom die leeftijd met gemak wel gehaald kan worden bij iemand die het anders doet dan jij
c_alsemgeest schreef:het andere topic wordt steeds gezelliger
Het is blijkbaar bizar om te zeggen dat het belangrijk is dat konijnen een maatje willen hebben
x_Marr schreef:Het zou wel heel knap zijn als mensen een konijnenvriendje konden vervangen...
Mijn konijnen zitten 22 van de 24 uur dicht bij elkaar. Zelfs met het warme weer liggen ze nog het liefst tegen elkaar aan....