Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarvanTom schreef:Barmat schreef:Ik vraag mij af hoe bokt gereageerd zou hebben als TS had gemeld: Ik heb een abortus ondergaan want ik heb een hond die ik niet zou vertrouwen bij een baby...... wedden dat hier héle erge reacties op zouden komen??????
Maar dat is offtopic.
Ik vind het hele topic weer enorm off topic gaan.![]()
Iemand legt iets uit over hoe en wat en vraagt over hoe en wat en dan krijgt ipv uitleg over hoe en wat iemands anders mening over hoe en wat.
Dieren en kinderen moet je niet 'ff' aankijken.
Met ieder dier kan die combi fout gaan, maar ook met de andere honden van TS.
Deze hond achten ze VOORAF het meest onbetrouwbaar in combinatie met de baby. Zij kennen de hond.
Ik vanachter mijn beeldscherm niet en dus niemand anders ook niet.
cutie_lover schreef:Vraag ik me weer af hoe mensen hadden gereageerd als ts een topic had geopend met:
"Mijn baby is gebeten door mijn dove hond, ik wist dat hij een risico was maar heb hem destijds niet weggedaan.."
Dan is het ineens ook niet meer goed..
Tooske schreef:Ik zou het eerst ook bekijken de baby is er nog niet.
En mocht de baby dan gaan kruipen (dan zijn ze vaak al tegen het jaar) dan kun je de hond toch even in de bijkeuken of iets doen? of buiten?
Ik zou er gewoon minder een probleem van maken.
Barmat schreef:Ik noemde dit punt enkel en alleen maar omdat er een aantal mensen zijn die om het hardst roepen: "Dan maar geen kinderen!!!! De hond mág je nooooooit weg doen!!!"
En dat terwijl TS aangeeft niet geheel gepland zwanger te zijn geraakt.
Ik vind het naar TS behoorlijk hard om te zeggen dat ze geen kinderen mag "nemen" omdat ze een hond heeft. Daarom zei ik: "had ze het kind dan maar weg moeten laten halen?"
Jildau schreef:cutie_lover schreef:Vraag ik me weer af hoe mensen hadden gereageerd als ts een topic had geopend met:
"Mijn baby is gebeten door mijn dove hond, ik wist dat hij een risico was maar heb hem destijds niet weggedaan.."
Dan is het ineens ook niet meer goed..
Dan is het bij mij zeker nog wel goed. Respect voor de mensen die de hond dan gehouden hebben, want zo hoort het. Dan zorg je er maar voor dat het wel kan. Desnoods houd je, zoals ik al zei, de hond apart van de baby als jij er niet bij bent. Maar je hebt altijd een risico met dieren dus als je echt veilig wilt doen moet je er sowieso bij zijn als je je kind bij een dier laat, vind ik. Als ze geen rekening met de hond wilden houden hadden ze dat maar moeten bedenken voordat ze de hond aanschaften.
Floortje88 schreef:Jildau schreef:Dan is het bij mij zeker nog wel goed. Respect voor de mensen die de hond dan gehouden hebben, want zo hoort het. Dan zorg je er maar voor dat het wel kan. Desnoods houd je, zoals ik al zei, de hond apart van de baby als jij er niet bij bent. Maar je hebt altijd een risico met dieren dus als je echt veilig wilt doen moet je er sowieso bij zijn als je je kind bij een dier laat, vind ik. Als ze geen rekening met de hond wilden houden hadden ze dat maar moeten bedenken voordat ze de hond aanschaften.
Ik vind dit zo kort door de bocht!!!! Je ziet toch dat topicstarter er zoveel moeite voor doet om een goed tehuis te vinden.
Zo zwart -wit is het leven niet!!
Ze kan het risico gewoon niet nemen. Logsich !!
TS iemand zei het al sos-dier. Daar zou ik is naar kijken! Die doen hele goede dingen,

Jildau schreef:Straks is deze hond juist heel lief naar het kindje toe en begint 1 van die andere 2 vervelend te doen.