Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:@goof: ooit over nagedacht dat de hond hierdoor ook een traum aop kan lopen? Zou wel makkelij kzijn als het zo werkte zeg.. Denk dat ik mijn paard vanavond ook weer langs die enge vuilniszak sla, vind hem hem vast minder eng de volgende keer.

Veel dingen zijn ook geen dingen die je toe moet passen op je eigen hond omdat die als het goed is geen raar gedrag vertoond.

Urko schreef:@goof: ooit over nagedacht dat de hond hierdoor ook een traum aop kan lopen? Zou wel makkelij kzijn als het zo werkte zeg.. Denk dat ik mijn paard vanavond ook weer langs die enge vuilniszak sla, vind hem hem vast minder eng de volgende keer.

Mindfields schreef:Nikki__ schreef:volgens mij is dit trouwens ook de aflevering die ik bedoel met de hond die half opgehangen word.
Luister es, dat dier vreet zowat zn arm eraf, en deed dat bij zn baasjes ook al heel lang, sorry hoor maar dat is geen toelaatbaar gedrag. Dus heel jammer, maar hij blijft zelf aanvallen, Cesar houdt hem alleen van zich af tot hij niet meer aanvalt.
Dat ie even ademnood heeft is toch echt zn eigen schuld.
En cesar trok de riem niet aan TOTDAT de hond zo begon aan te vallen. Dus helemaal niet dat de hond gefrustreerd wordt van de strakke riem, die riem hing los totdat de hond zelf raar begon te doen.
ook daar zijn filmpjes van te vinden. Ook dan moeten dr meerdere mensen bij komen omdat hij zijn eigen roedel dan niet meer onder controle heeft.Nikki__ schreef:Ik sta zeker open voor andere theorie, maar ben ook geen leek op dat gebied en heb ook zo m'n informatie gezocht...
Ik ga niet toegeven dat hij bij die hond goed bezig is geweest, naar mijn mening is hij dat namelijk niet. De hond word zo danig opgehangen dat hij zo goed als stikt, en jij noemt dat een goede manier? En ja, ik ken zeker mensen die deze hond ook onder controle kunnen krijgen, maar dan wel op een andere manier.
Nikki__ schreef:En zelf zou ik met deze hond niks doen. Dat laat ik aan ervaren mensen over.

Nikki__ schreef:Ik zie een hond die naast Cesar loopt en vervolgens een schop tegen zn enkels krijgt.
. Imo reageert meneer Milan hier exact op het juiste moment.
.
. 
Cassidy schreef:Ik vind het altijd een dooddoender in een discussie als je roept dat je een bepaalde aanpak niet goed vindt, maar vervolgens in alle talen zwijgt hoe je het wel zou willen zien...