Mijn lieve nijn, het einde nabij.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 14:26

Sientje schreef:
StillAngel schreef:
Ik doe mijn best voor Con <3 Het stomme is dat je niet weet waar overleden dieren naar toe gaan.. Ja hemel zeggen ze maar straks is het een minder leuke plaats :(

Ik geloof graag dat ze hierheen gaan: http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

Sterkte met het verlies van je lieve nijn. :(:)

bedankt, dát is nog eens een mooie site! Moest er weer van huilen :P <3

chocobroodje

Re: Mijn lieve nijn, het einde nabij.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:44

Sterkte meiske, dit vond ik een mooi schrijven:

Er is een brug die hemel en aarde verbindt.
Door zijn vele kleuren wordt deze plaats de Regenboogbrug genoemd.
Aan deze kant van de brug is een uitgestrekt land met weiden en heuvels die bezaaid zijn met groen gras.
Als een geliefd dier op aarde voor altijd is ingeslapen gaat het naar dit wonderschone oord.
Daar is eten en drinken in overvloed en het zonnetje schijnt daar heel het jaar door.
Oude en zieke dieren worden er weer jong en gezond. Gewonde en verminkte dieren worden weer sterk, net zoals we aan hen denken in onze dromen.
Alle dieren zijn er gelukkig en tevreden maar er is één ding dat ze ongelooflijk missen.
Ze hebben spijt dat ze hun baasjes hebben moeten achterlaten van wie ze zo hielden.
Zo rennen en spelen ze elke dag met elkaar totdat op een dag plotseling één van hen stopt met spelen en in de verte tuurt. Zijn oogjes tranen en hij begint te dansen van geluk. Dan verlaat hij zo snel hij kan de groep en rent almaar sneller over het groene gras.
Hij heeft je gezien en als jij en je lieveling elkaar eindelijk weer treffen neem je hem in jouw armen en hou je hem stevig vast. Zijn vrolijke kusjes overstelpen je gezicht, je handen aaien zijn liefdevolle kopje en je kijkt weer in zijn trouwe oogjes die je zolang niet hebt gezien, maar die altijd in je hart zijn gebleven.

En als jij en jouw speciale vriend elkaar treffen neem je hem in je armen en houdt je hem stevig vast. En dan gaan jullie samen en voor altijd over de regenboogbrug...

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 14:54

Ahh ja dat was ook op het filmpje alleen daar in het Engels :( Ik hoop echt heel erg dat ze daar komen!
Toen Connie overleden was zag ik bij dezelfde winkel als waar Con was een konijntje die ik nu gereserveerd heb en straks ga ophalen..
Voor de mensen die zeggen dat ik eerst nog over Con moet heen komen: Dat klopt, maar ik zie niet het nut van over een maand pas een nieuwe kopen terwijl dit konijntje misschien de leegte weer wat kan opvullen. Maar niet vervangen natuurlijk ;)

Afbeelding

Het is een mannetje nu en hij heet Storm.