Ik ben echt heel erg bang voor spinnen, en heb echt een fobie wat aangetoond is.
Ik durf ook echt geen foto's te kijken van spinnen, maar aan de reacties gezien heb je hem buiten gezet.
Ik vind zelf armlengte al te veel om een spin beet te pakken, gelukkig woon in nog bij mijn moeder thuis, maar als ik dalijk alleen ga wonen heb ik denk ik echt een groot probleem, en bel mijn moeder gewoon op dat ze dat beest weg moet halen, desnoods haal ik de buurman erbij

Ik heb een keer gehad dat er dus een enorme spin op de muur zat, de buurman was niet thuis en mn moeder was werken, nou ik heb dus echt 3 uur lang in een hoekje van de bank gezeten en echt 3 uur lang naar die spin lopen staren, als hij bewoog gilde ik de boel bij elkaar maar bleef wel dapper zitten
toen mn moeder thuis kwam had ze hem ook buiten gegooit, mooi dat ik 3 weken niet achter het huis kwam. als ik eraan terug denk krijg ik weer rillingen, ielg.
.
.
Nee dapper hoor TS, als je er zo bang voor bent. Weer een angst overwonnen, al is dat beest waarschijnlijk 100x banger voor jou.
(Hubby lieV woont alvast in Frankrijk, op hem hoef ik helaas niet te rekenen als zo'n situatie zich voor mocht doen...

) Met die beesten heb ik echt geen medelijden
met een bus deo en een aansteker